Ik ben op zoek naar leuke goedkope rompertjes. Ik was van plan om te bestellen op next. Maar de site werkt niet meer momenteel. (Gisteren wel nog) Liefst waar je online kan bestellen. En even wat uitleg hoe de maten vallen is ook welkom. Mijn 11maandertje begint eindelijk uit haar maatjes 68 te groeien.
Ik koop nu eigenlijk altijd simpele witte van de Hema. Goedkoop en je ziet het toch niet onder zijn kleding.
misschien bij Kiabi? Erg veel leuke kleding te vinden.. En idd, de stretch rompers van HEMA zijn ideaal!
Ik koop altijd de stretch rompers. In het begin haalde ik ze bij de Hema, maar wel vrij prijzig voor 1 romper. Een poosje terug kwam ik erachter dat Wibra ook stretch rompers verkoopt en kwalitatief zijn ze net zo goed als die van de Hema. Ze vallen gewoon op maat, maar je kan ze wel lang dragen doordat het stretch is en dus mee rekt. Mijn zoontje heeft tot voor kort z'n rompers maat 74/80 gedragen terwijl hij al een poosje in 86 zit. Rompers online bestellen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Dl heeft het nogal rap warm. En de tshirt gaat vaak uit. Maar op de kamer is het koud waardoor ze 2x lange mouwen nodig heeft. En telkens veranderen van body gaat niet. Daarom heb ik graag met een print/kleurtje.
De zeeman heeft hele leuke met verschillende prints en leuke prijsjes! Blijven ook langer goed na vaak wassen, net als de Hema rompertjes. Beiden zijn hier favoriet
Bij de zeeman heb je blanco rompers vanaf een euro. Bij de primark heb je leuke rompers met print (7 voor 10 euro).
Wilde ik net Next gaan zeggen haha. We hebben lange en korte mouw van Next en ik vind ze echt 10x fijner dan de Hema of iets anders
Ik vind de rompers van H&M ideaal. Deze blijven mooi en er zitten knoopjes bij de schouders, wat voorkomt dat de bovenkant gaat 'lubberen ofwel loszitten'. Ik bedoel de rompers van 6,99. Vaak zijn ze 3 halen 2 betalen.
H&M heeft leuke rompers met lange mouw idd. Verder vind ik Zeeman echt waardeloos, en vind ik de Hema ook niet erg geweldig, bovendien heeft die bijna geen rompers met t-shirtmouw. Ik haal de fijnste rompers bij de DM in Duitsland, 3,50 per stuk, blijven mooi van kleur en gaan lang mee. Bambino van Kruidvat zitten ook fijn.
De site werkt opnieuw probleem opgelost. Ik was super tevreden met haar eerste pakjes die van daar kwamen. Je ziet dat ze gewassen geweest zijn maar je zou niet zeggen dat die even vaak gewassen zijn als haar rompers van de h&m. Heb maat 68-74 besteld groot genoeg voor eentje die net 68 aan het ontgroeien is?
zeeman idd..maar pas op, zl is bijna 4 maanden oud en past nog steeds maat 50/56 rompers van de hema is maat 62 al te krap, moet binnenkort alweer 68 gaan halen.
Ik haal ze altijd bij de Hema ideaal vind ik ze. Heel toevallig vandaag weer de stretch rompers gehaald voor 1,- per stuk ze lagen allemaal afgeprijsd in de koopmarkt/hoek.
Ik kocht ze altijd van de Zeeman. De simpele witte. Ik kocht ze wel altijd een maat te groot. Dus als kind 68 draagt, dan kocht ik romper maat 74-80. Want ze krimpen de eerste keer in de droger wel wat.