diarree?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama26, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Hoi,

Ik weet eigenlijk niet of onze dochter nu diarree heeft. Ze poept wel steeds een beetje en het is wat dunner dan normaal.

Verder heeft ze eigenlijk nergens last van, ze drinkt goed. Wel slaapt ze wat minder, maar dit kan ook een sprongetje zijn?

Kan het diarree zijn of moet ze dan ook ziek zijn? En als het diarree is wat moeten we dan aan doen of gaat het vanzelf over?

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Tja, lastig te zeggen. Als je dochtertje meer dan drie luiers op een dag heeft met dunne ontlasting spreek je van diaree.

Dit hoeft op zich geen probleem te zijn. Zolang ze nog allert, vrolijk, eet en drinkt (vooral drinkt) is het geen probleem.

Houdt het langer aan en drinkt ze minder dan 300cc, dan schijnt het wel problematisch te worden vanwege uitdroging.

3. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ok dan is er nog niets aan de hand denk ik. Ze heeft er nu ongeveer 1,5 dag last van. En haar temp is 37,6, verhoging dus. Ze huilt wel af en toe opeens heel hard, dus misschien last van de darmen?

Ook na de fles poept ze, maar er zit dan bijna niets in de luier. Ze drinkt wel haar flesjes helemaal leeg (behalve de laatste niet maar dat is normaal). Maar als ze na de fles meteen poept en plast dan weet ik toch niet wat ze binnen krijgt.

Mijn man heeft net toch even de ha gebeld omdat we nu voor de kerst zitten maar hij zei ook; afwachten.

Maar ik denk dat het wel meevalt, wat denken jullie?

Ze is nog wel vrolijk, wel een beetje zeurderig.

Deel Deze Pagina