Hi allemaal! Ik ben zo hyper dat ik het even kwijt moet, maar in mijn omgeving kan dat nu even niet (ben aan 't werk), dus val ik jullie er ff mee lastig... Ik werk sinds bijna een jaar bij een bedrijf waar ik het prima naar mijn zin heb - leuke collega's, prima salaris, werk is leuk (zou wat drukker mogen!). Helaas lukt het me niet om een definitief ja of nee te krijgen over verlenging van mijn contract... Mijn direct leidinggevende zegt wel dat hij het regelt na z'n vakantie (over 2 weken is hij terug - contract eindigt eind sept), maar ik weet inmiddels wel dat hij gewoon niet degene is die het laatste woord heeft in dit soort zaken. Tot nu toe is mijn beste reactie over wel of niet verlengen 'op dit moment is er geen reden om je contract niet te verlengen'. Hoezo slag om de arm?! Ik had dus afgelopen weekend de balen ervan en heb een sollicitatie verstuurd aan een hypotheekbemiddelaar. NU word ik dus net gebeld dat ik op gesprek mag komen!!!! WHAAAAAA! Ik word helemaal gek! Aan de ene kant twijfel ik of ik wel moet gaan, want stel dat ze me willen, wat moet ik dan doen?! Ik vind het hier echt leuk! Maar aan de andere kant - het kan zomaar dat ik dan weer een halfjaarcontract krijg en alsnog daarna op straat sta... Ik denk dus toch dat ik wel ga en er maar niks van verwacht. Ik heb de brief immers ook verstuurd met het idee dat ik er nooit iets van zou horen Dat wilde ik gewoon ff van me af tikken En nog zit ik te stuiteren, hahaha!
Oh wat spannend!!! En als je daar wordt aangenomen, en alsnog een contract krijg op je huidige werk, dan kan je nog kiezen ook! Ik duim met je mee!!