ff gauw een vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik wil de was aanzetten, maar kan je eigenlijk t jasje van een pak zelf wassen? er zit namelijk helemaal geen label in... en ook met die schoudervullingen enzo?

laatste keer hebben we mijn man's pak naar de stomerij gebracht, maar ja hij heeft t nu weer 1x aangehad, dus heel vies is het niet, alleen waren we ook nog op visite bij iemand met een grote hond en die zat iedere keer bij mijn man half op schoot, dus ik wil t pak eigenlijk wel even schoon hebben voor ik het weer in de kast hang.

en om nou dat pak iedere keer maar weer naar de stomerij te brengen vind ik ook weer zoiets.

dus.. kan t ja of nee :D

liefs DA

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zou dat wel doen. gewoon koud wassen.

eventueel in zo'n speciale waszak zodat er geen haken of niks in kunnen komen

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    kan denk ik wel, heb je geen 30 min programma ?

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oke, ik doe alleen zijn pak erin en een net jasje van mijzelf, alle knopen en ritsen doe ik altijd dicht, dus haken oid zullen er niet zijn.

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het niet echt vies is, kun je ook gewoon de hondenharen eraf borstelen en het een paar uur buiten laten luchten, dan ruikt het ook wel weer fris.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb wel een kort programma... nou ik ga hem gewoon aanzetten haha, koud en kort! ben benieuwd....

7. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    zou dan wel ff letten op hoeveel toeren het centrifugeren staat, mits je die kan instellen gewoon laag doen.

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Zou het niet doen.. Stof kan gaan bobbelen of trekken en dan krijg je een scheef jasje

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja zou ook kunnen, maar t was nogal een grote hond met nogal veel kwijl... haha

nou ik hem hem op een koud programma gezet die duurt 39 minuutjes, op hoop van zegen!!!haha ben zo bang dat die er lelijk, verlept uitkomt haha

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    te laat, hij staat al aan.. maak me nu wel een beetje meer zorgen hoe het eruit komt....

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik was jasjes nooit zelf in de machine.. die maak ik met de hand schoon of was ik op de hand en hang dan buiten..

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    en de mensen die zeggen dat dat niet kan, konden niet even net wat eerder reageren :D om mij tegen te houden? haha

nouja ik zie t wel over een half uurtje, hang als t klaar is alles netjes op een hanger,

13. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik zou de wasmachine gewoon op handwas zetten en met heel weinig wasmiddel wassen.. of alleen een klein beetje wasverzachter!!

Moet het goed komen!!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou dat heb ik gelukkig ook gedaan, klein beetje wasmiddel en een klein beetje wasverzachter

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ach het komt vast goed

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou volgens mij is het wel goed gegaan, heb alles netjes op een hangertje gehangen, nu even wachten tot het droog is, en dan kijken of alles nog recht en netjes valt enzo..

17. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik heb een textiel diploma!!! ( wil hier absoluut niet mee zeggen dat ik alles beter weet dan een ander!!)

Maarrr ik heb zelf een wollen jas, die moet naar de reiniging zeggen ze!! Staat op label, heb ik zelf in de wasmachine gedaan, handwas programma!! NIET KAPOT

Jasjes en broeken van een pak, kun je ook op hetzelfde programma wassen, niet te veel toeren centrifugeren... Daarna op een hanger hangen, en als het mooi weer is lekker buiten hangen!! GEBEURD ER NIKS MEE!!

PS. is het goed gekomen??

Deel Deze Pagina