Mijn ouders hebben er één.. En als we daar zijn, zijn het meestal de volwassenen die erop springen Heerlijk.. Deze is niet ingegraven, maar word waarschijnlijk nog wel gedaan..
ik spring vaak alleen als me dochtertje op de peuterspeelzaal is hoor en anders ook wel met me dochtertje samen vind het super leuk en de buren kunnen me zien nou schijt eraan lekker kinds blijven hoor hwaaaaaa hij ken tot 100 kilo dus ik mag er op samen met mijn dochtertje hwaaa heel veel plezier
Over dat ingraven: gaat er dan geen water in het gat staan? Of storten de randen van het gat niet in?
Door hem in te graven hoeft hij dus in de winter niet naar binnen, hartstikke handig! Wij hebben er een hoes bij die we er in de winter om heen doen.
Een gat moet echt behoorlijk diep hoor, zeker als je er zelf ook in springt. Hier blijft wel eens water staan maar dat is alleen als het heel lang hard geregend heeft. En dan is het nog maar een klein laagje, de tramoline komt niet in het water te staan. Je moet de zijkanten 'stutten' (zo heet dat toch ) Anders zakken de zijkanten inderdaad in.
lekker doen.. waarom druk over maken. Wij hebben hier in de familie het gezegde. je bent pas volwassen als je weer kind durft te zijn.. En daar zit wel degelijk een waarheid in, als jij je niets aantrekt van wat iemand van je vind dan sta je stevig in je schoenen en een kind denkt ook niet na over wat vind iemand daarvan.. hihi.. Ik mag het niet meer, maar vond het ook heel fijn om te springen en das best vermoeiend als je dat een tijdje volhoud.