Springen.

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Sukke, Nov 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

Sep 11, 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    Mijn zoon is waarschijnlijk met een veertje in zijn kontje geboren want die stond met een jaar al in bed of de box te springen en vrij snel kwamen beide voetjes de lucht in. Inmiddels is meneer bijna 3 en los springen doet hij zeker al een jaar. We hebben ook een peutertrampoline die heeft een beugel waar hij zich aan vast kan houden en inmiddels zijn zijn armpjes te kort geworden voor hoe hoog hij erop springt, ziet echt maf uit.

2. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

Jun 24, 2011
    760
    1
    0
    onze zoon kon springen met 18 maanden. nou had het liever niet gehad ben altijd zo angstig dat hij dan valt...

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier eentje met 1,5 jr... en eentje... nou die heeft er nu met bijna 4 volgens mij nog moeite mee :D
    Ze zijn totaal verschillend, jongste was lichamelijk heel vlot, hij liep voor z'n 1e verjaardag en nu met bijna 2 rent ie sneller dan zn broer.
    Z'n broer liep met ruim 16mnd en is gewoon nog steeds een beetje 'lomp', die is echter qua praten enzo veeeeel sneller dan z'n broertje.

Zo zijn ze allemaal anders.. springen denk ik dus dat 2 jaar een aardig gemiddelde is en dan 1,5 of 2,5 dus ook prima kan.

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Mijn zoontje springt nu een maand of 2 /2½. Dus zo rond zijn 2e verjaardag

5. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

Sep 26, 2008
    1,442
    1
    38
    Mijn dochter is 3 1/2 en kan ook nog niet springen.

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Klopt dit verhaal!maar het ene kind kan het iets eerder en het andere kind wat later.mijn zoontje kon al heel licht springen een maand voordat hij twee werd maar pas goed drie maanden later!een nichtje kon al veeeeel beter springen maar die is fysiek sneller en met praten laat...

7. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Dat met de fontanel klopt zeker niet. Quincy kan al ruim een half jaar met 2 voeten los springen en haar fontanel is nu nog steeds niet helemaal dicht.

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Het wordt door artsen wel gezegd over de fontanel maar het is natuurlijk een gemiddelde.met twee jaar is die ongeveer dicht en rond twee jaar kunnen kinderen springen qua ontwikkeling.dus of het een met het ander t maken heeft?dat is en niet 100% duidelijk!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Mira springt ook al met 2 voeten van de grond
    Ik zag haar toevallig mee springen met dora toen ze spring spring zeiden hahaha.. En nu doet ze dat steeds en moet ik met haar meedoen.

10. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een tweeling, dus ja.. Vergelijken doe je toch. C. Kan t al een behoorlijk tijdje, op de trampoline vind ze dan ook geweldig! D. Probeert t wel, maar kan t nog niet.

Share This Page