Springende cystes??????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lynn, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Vandaag een echo gehad en helaas was er heel weinig te zien. Volgens de vrouw die de echo deed is mijn zwangerschap heel pril of is het gestopt met groeien.

    Ze zei ze ook dat er al 1 cyste is gesprongen want daar zat niets (links) en er nog 1 cyste zit (rechts) die nog moet gaan springen???? Volgens haar geeft dat hormonen af die de zwangerschap in stand moeten houden.

    Wie o wie weet hier meer van?!?! Ik snap er namenlijk helemaal niets van en heb hier nog nooit van gehoord.
     
  2. Niet meer actief

    Meid
    sorry ik kan je ook niet helpen. Krijg je binnenkort weer een echo?
    Ik hoop op goed nieuws
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hmm, we zullen duimen voor goed nieuws. Echt leuk is het niet om zo'n bericht te krijgen, vooral omdat je daardoor behoorlijk in onzekerheid komt te zitten.
    Wat Babypaula ook al vroeg: krijg je snel weer een echo? Ik hoop het voor je.

    Sterkte met de onzekerheid!


    Groetjes, Wendy
     
  4. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ja, de 24e moet ik weer voor een echo, tot die tijd is alles inderdaad heeeeeel onzeker :cry:
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    heel veel sterkte!!!
     
  6. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Veel sterkte deze komende periode. Ik zou alvast een hele vragen lijst mee nemen naar de vk, vragen die je nu te binnen schieten. Mss kan je de verloskundige hier op zwangerschapspagina alvast de vragen voor leggen die je nu hebt??

    Liefs Carry
     

Deel Deze Pagina