Ben 7 wkn en heb sinds gisteren de hele dag erge dorst. De weken hiervoor ook, maar toen had ik het meestal alleen 's avonds. Vandaag heb ik al zeker 15 koppen thee en een flesje water op, maar elke keer komt binnen een paar minuten het dorstgevoel weer terug. Is dit normaal? Of iets om me zorgen over te maken?
Dan ben ik toch niet de enige! heb het al zolang ik zwanger ben, gaat niet over! Zou het erbij horen?!
Ja dat zei mijn moeder ook al. zo van... laat je suiker ff testen meid. Zal het toch eens navragen hoor volgende X! Ik ben nooit een grote drinker geweest nu sinds ik zwanger ben wel, is wel opvallend!
Is helemaal normaal, had ik ook in het begin! Niet normaal, s nachts ook gewoon een fles water naast m'n bed staan Maar je kan je altijd even laten testen, op suiker...
Dat je meer dorst hebt in je zwangerschap is normaal. Maar het wordt abnormaal als je continue dorst hebt en veel erg veel drinkt. In mijn geval is het dus mis. Ik weet sinds vorige week maandag dat ik weer zwangerschapsdiabetes heb. Ik heb het bij mijn vorige twee zwangerschappen ook gehad. Ik wist dat ik er rekening mee moest houden dat ik het weer zou krijgen, maar zo vroeg al had ik niet verwacht. Ik zou als je twijfelt zéker je glucosewaarden laten bepalen!
Ik zou ook even me glucose laten meten eventueel met een challenge test. Ik had ook extreem dorst en bleef maar drinken. Bij me VK aan gegeven en nu blijkt toch dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Sterkte meid!
ik had dat ook rond die tijd maar is na paar weekjes weer weggegaan info bij vk vragen is nooit verkeerd dus als je je zorgen maakt..