Als dit ding er nog is, ga ik hem wel meenemen voor de eerste verjaardag van m'n zoontje Lijkt me een echte hit op een kinderfeestje haha
Bedankt meiden! Die ruimte was eerst een vieze, donkere garage waar alleen maar dozen stonden. Dat vonden we zo zonde van zo'n grote ruimte dat we hem hebben laten verbouwen. Garagedeur eruit, schuifpui erin. Daglicht was al een wereld van verschil!
Mijn moeder heeft hem voor bij hun thuis gekocht. Hij veert idd niet echt, maar dochterlief boeit dat niet We hebben hem al een paar keer heen en weer gesleept tussen de gangen door en hij is nog niet lek
Dat ie niet veert lijkt me logisch.. Bij een echt springkasteel staat een blazer achter, als je springt gaat er lucht uit en dan blaast die blazer er nieuwe lucht bij voor het veer effect.. Hij is van Intex dus zal wel goede kwaliteit zijn. Bij mijn nichtje staat ie en mijn dochter vindt hem geweldig. Hier geen plaats voor. Een echt springkasteel vindt ze dood en dood eng.
Jammer want hij ziet er echt heel leuk uit! Als ie echt zo slecht springt ga ik er geen 20 euro voor uitgeven, dan liever een ander leuk stuk speelgoed of zwembad voor in onze tuin die binnenkort op de schop gaat.
Ik heb hem ook en is hier echt een groot succes. Nu kan mijn zoon nog niet echt springen, maar heb er een heleboel ballonnen in gedaan en hij gaat erin en eruit en laat zich vallen en vind het helemaal super. Nu staat hij op de zolder en van de zomer gaat hij lekker de achtertuin in.