Springmuis in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Springmuis, Dec 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Hoi lieve meiden!

na 2 jaar hebben we de stap gemaakt om hulp te vragen..
    voorheen was ik zo verschrikkelijk bang, vooral ik vond de drempel super hoog, maar we zijn er overheen!
    eind november hebben we de Huisarts gebeld, daar gesprek gehad en we zijn meteen doorverwezen naar de Fertitileits arts.
    daar konden we al snel naartoe, dus afgelopen dinsdag zijn we daar voor het eerst geweest, heb daar uitstrijkje gehad om te kijken of ik chlamydia heb en een inwendige echo die er volgens de arts goed uit zag. ook heb ik bloed moeten prikken.
    we hebben gelijk een afspraak gemaakt voor mijn vriend voor de semenanalyse en dat word 17-12.
    ik moest bellen als ik ongesteld was geworden zodat de verdere onderzoeken gepland zouden worden.
    nou werd ik plotseling na 22 dagen al ongesteld vanmorgen..
    heb net naar het ziekenhuis gebeld..
    en nu moet ik 17-12 voor de HSG en 18-12 voor de samenlevingstest.. ben verschrikkelijk zenuwachtig vooral omdat ik niet had verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan..

Zo ik ben blij dat ik mijn hart heb gelucht :)
    en het kan zijn dat mijn verhaal een beetje onduidelijk is getypt maar ik sta te trillen als een rietje :oops:

Heel veel liefs Springmuis

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Zo jouw fertiliteitsarts laat er geen gras over groeien. Maar wees maar blij hoor meid, het valt zo misschien rauw op je dak alles zo snel, maar het is wel lekker dat er meten actie wordt ondernomen.

Heel veel sterkte met alle onderzoeken! Ik blijf je topic volgen!

Liefs Zora

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Hoi hoi!
    Dank je wel :D
    Ja dat is ook wel zo, het was al bekend dat ik in mijn eerst volgende cyclus deze onderzoeken zou krijgen, maar nu werd ik dus plotseling wel heel snel ongi want eigenlijk zou ik pas in het nieuwe jaar moeten.
    opzich ook wel beter denk ik, want heb wel sneller duidelijkheid.

Liefs Springmuis

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wens je heel veel succes en hopelijk word dan 2009 jullie jaar! ;)

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Dank je wel Caruli!
    ik wil jou ook even een heeele super dikke knuffel geven!

Liefs Springmuis

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    thanks meid
    lief van je ;)

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    ik kopieer even het bericht hoor, want is zo lang verhaal om 4x te typen :p
    Heej meiden!

Daar ben ik weer :D
    Nou het is voorbij, gelukkig 8)
    Wat deed dat pijn zeg! gatverdarrie!
    nouja het begon zo, om half 4 de pijnstiller ingenomen en om 10 over 4 was ik al in het zh, om half 5 begon ik een beetje stoned te worden van die pil :( dus de zenuwen waren weg en had eigenlijk alleen maar beetje lol :p maargoed het liep uit, en de echo's voor zwangerschappen werden in de kamer ernaast gemaakt en het consultatie bureau zat er ook dus constant die pas geboren babytjes en ja hoor, daar gingen de kranen weer open :)
    nou toen om 5 uur werden we naar binnen geroepen en moest ik me helemaal uitkleden om me vervolgens in een operatiejasje te hijsen, zo 1 waar je een blote kont hebt :) en toen had ik dus ondanks dat de tranen van de spanning over mijn wangen liepen nog enorm veel lol met de verpleegkundige en mijn vriend.
    nou ik werd geinstalleerd op de stoel en mijn baarmoedermond werd gedesinfecteerd en toen zegt ze, hoest eens, dus ik kuch kuch AUW! auw auw auw en daar kwamen de tranen :( auwww en toen had ze alleen maar een klem op mijn baarmoedermond gezet maar potverdorie wat deed dat pijn, nou kreeg een groot rontgen apparaat boven mn hangen
    en ik maar puffen puffen puffen en nog eens puffen en zo ging de pijn langzaam aan weg en werd de vloeistof ingespoten maar daar heb ik helemaal niets van gevoeld, de gyn zei ook al van je hebt een heel erg gevoelige baarmoedermond want normaal doet de klem geen pijn en de vloeistof wel heel erg, en daar had ik echt geen pijn van, je voelde alleen dat er iets waterigs door je buik heen ging. en mijn vriend was zooooo liefffff! helemaal over mn voorhoofdje aaien en zegt hij ja je mag in mn hand knijpen hoor aaaah zo lief! en toen kwam de uitslag...
    HET WAS GOED! ik heb geen verklevingen :D :D alles was mooi doorgankelijk! ben zooo verschrikkelijk blij!
    en het blijkt dat ik het zelf ook had kunnen zien op het scherm maarja ik had mijn ogen dicht ;) mijn vriend heeft het wel kunnen zien.
    daarna heb ik nog wel napijn gehad af en toe een kramp en ik was verschrikkelijk moe dus ben om 8 uur in slaap gevallen tot 11 uur want ja...er moest geklust worden voor morgen :rolleyes: wat zag ik daar tegen op zeg, ik dacht echt oh nee dat gaat pijn doen! maar dat deed het helemaal niet, dus die missie is ook volbracht :) al heb ik nu toch wel weer een klein beetje buikpijn, maar wel heeeeel licht! nog anderhalf uur en de pijnstiller is uitgewerkt, ik ben benieuwd :p
    ben benieuwd naar de uitslag van morgen van de SLtest, die krijg ik ook gelijk en morgen of overmorgen kunnen we bellen voor de uitslag van het potjesonderzoek van mijn lief ;)
    nou ik denk ik laat jullie even weten hoe het was gegaan ;)

Liefs Springmuisje!

8. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Lieve springmuis, ik hoop voor je dat je heel snel zwanger bent. Ik ken je van de tempers, maar omdat ik net voor alle onderzoeken toch zelf zwanger ben geraakt, zal ik daar minder te vinden zijn. Heel veel succes!

9. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Ha!

Wat fijn dat het erop zit! En dat de uitslag van je hcg goed was. Spannende tijd is het hè?! Zet hem op.
    Vraagje.. Je hebt een samenlevingstest gehad, maar zat je wel tegen een eisprong aan? Hebben ze dat nagekeken? Of heb je zo`n regelmatige cyclus dat je dat gewoon weet.
    Wat dat is dacht ik wel belangrijk voor de samenlevingstest.
    Groetjes Erika

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Melisa Gefeliciteerd met je zwangerschap! gelukkig nog voor de onderzoeken! geniet ervan meis!

@all: Heb niet zulk goed nieuws..
    mijn bloed was wel goed en mijn kweek ook..
    maar het zaad van mijn vriend is erg slecht..er zijn heel erg weinig spermacellen gevonden.. :cry:
    hij moet nu 21 januari opnieuw inleveren want volgens de arts kan het dan wel goed zijn, en 3 februari moeten we langs komen..

liefs..

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey muis, ik ken je ook een beetje van de tempers.. en wil je heel veel sterkte/succes wensen! hoop dat je snel een mooie posi test hebt!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Dank je wel, lief van je meis!

Liefs!

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    he meis, wat een rot nieuws dat de zwemmers van je mannetje niet zo geod zijn
    Maar kop op he, wie weet dat het volgende maand een stuk beter is!

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Heej!
    Ja daar hopen we nu maar op!
    heb het nu een beetje een plekje kunnen geven dus ik kijk er alweer een stuk positiever tegen aan.
    ook omdat ik veel verhalen heb gelezen waarbij het de volgende keer wel goed was.

heel veel liefs!

15. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Zo, dat heb je even dapper gedaan zeg wat die baarmoederfoto betreft! En fijn dat daar in ieder geval geen probleem is gevonden.
    Tja, dat zaad...inderdaad je leest daar heel vaak verschillende berichten over, toch? De ene keer goed, dan heel slecht, dan weer middelmatig...ik hoop voor jullie dat het de volgende keer superzaad zal zijn.

Succes hoor!

Groetjes, Lola2

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    ja uiteindelijk dus niet :( hebben ze niet eens naar gekeken :rolleyes: en ik als leek wist nou niet precies hoe en wat dus ik heb het maar van hun aangenomen ;) maar ik had taai slijm dus nog geen eisprong, ze hebben hem dus ook niet mee laten tellen.
    ze hebben verder ook niet gekeken dmv echo of hij er aan zit te komen ofzo.
    vond de afspraak zoiezo naar want had een beetje het gevoel alsof we snel snel weer weg moesten stond met nog geen 5 minuten alweer buiten incl. de SLtest en het slechte nieuws..
    ze liep al een kwartier uit voordat wij aan de beurt waren, misschien dat we daarom zo zijn behandeld :eek:

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Lola Dank je wel meis!

18. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Hè wat vervelend en ook wel slordig!
    Heb je nu een nieuwe afspraak gemaakt?

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    3 Februari moeten we terug, maar ik weet niet precies wat er dan gaat gebeuren, ik denk gewoon een gesprek of wat dan ook, misschien de uitslag van het 2e zaadonderzoek bespreken ofzoiets..

jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hoe voel je je? :D

Liefs!

20. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Blijf hier zeker lezen hoe het met je gaat! En duim voor een klein wondertje voor jullie
    Met mij gaat het prima. Zo prima zelf dat ik me helemaal niet zwanger voel. Eigenlijk heel fijn, maar maakt me ook erg onzeker.
    woensdag heb ik een echo! dus daar probeer ik even rustig op te wachten.

Fijne kerstdagen!

Share This Page