Hey meis fijn dat de HSG is meegevallen maar wat een rotnieuws over de zwemmers van je man. Hopelijk zijn ze volgende keer beter, maar tis weer zo lang wachten he? Ook rot dat je het idee hebt zo haastig de deur uitgewerkt te zijn bij je laatste bezoek. Dikke knuffel en hopelijk volgende maand beter nieuws meis. Liefs Zora
Heej! Ja het lijkt nog zo ver weg he, eind januari, maargoed ik heb al geluk gehad dat ik vanaf het moment dat ik naar de huisarts ging alle onderzoeken binnen 3 weken had gehad, dus eigenlijk mag ik niet klagen als ik zie hoelang sommige meiden moeten wachten en ik zit er aan te denken om bij de volgende afspraak er iets van te zeggen dat ik het zo rot vond hoe we waren behandeld, maarja ik ben eigenlijk niet zo'n held en mijn lief ook niet Dikke knuffel terug en ik hoop voor jou ook dat je gauw goed nieuws hebt! Liefs Springmuis!
Hey meis, dank je wel! We zitten inmiddels alweer in januari, dus alweer eem beetje dichterbij voor jou. Hoop dat de tijd vliegt, wachten is nooit leuk. Ik wens je een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2009! Liefs Zora
Hoi meiden! wilde jullie toch even laten weten dat mijn duiveltje na 8 dagen overtijd en 2 negatieve testen toch zijn aangekomen woensdag 2e keer zaad inleveren en dan donderdag bellen voor de uitslag [-o< en 3 februari moeten we weer naar de FA.. ben benieuwd wat er gezegd gaat worden.. liefs springmuis!
Hoi Springmuis, Ik wil je ook even ontzettend veel geluk toewensen! Hopelijk komt jullie kinderwens nu een stuk dichterbij en ondanks de iets negatieve uitslag van het zaadonderzoek hoop ik dat dit jaar inderdaad jullie jaar zal worden. Kop op he, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Veel succes! Grt Vanilia
Veel succes lieverd. Ik denk aan je. Ik wist niet dat je hier een eigen topic had aangemaakt. Dikke knuffel!
@Vanilia: Dank je meis! ik hoop voor jou natuurlijk hetzelfde! en heel veel succes met de iui in maart! @MP: Dank je mop! Knuffie!
Na veel gedoe om de uitslag te krijgen hebben we hem vanmorgen gekregen.. hij is slechter dan de vorige keer, hebben dit keer aantallen gekregen.. van de 1e keer was 2 miljoen cellen en deze keer was 1 miljoen cellen, of ze goed waren dat weten we niet, want ze kon dat niet zien in de computer. de assistent had wel gezegd dat het er genoeg waren om een kindje te kunnen krijgen, wel met hulp neem ik aan want ik geloof dat goed zaad ongeveer 20 miljoen telt. maar volgende week dinsdag moeten we weer naar de arts toe en ik denk dat we dan het een en ander horen.. ben benieuwd en hou de goede hoop! Groetjes Springmuis
Goed zaad moet inderdaad minimaal 20 mnl zijn. Jammer dat deze uitslag weer wat slechter was. Jullie zullen inderdaaad wel een beetje hulp nodig hebben maar gelukkig kunnen ze nog een boel doen met die 1 mln zwemmers. Knuffel. Liefs Zora
Lieverd.. Dit had ik niet gehoopt hoor.. Hoe voel je je? Ik wens je sterkte en veel succes hoe nu verder, en die kleine spruit komt er echt wel voor jullie. Gelukkig kunnen ze véél doen. Ik zocht om je in het temp topic maar heb niks meer van je gelezen daar. Daarom type ik het maar even hier: Heb vandaag een afspraak bij de huisarts, neem temp kaartjes mee. En ben benieuwd wat ie zal zeggen en doen. Maar ik maak de 1e stap!
Dank jullie wel voor jullie reacties! doet me goed en idd Zora het is nog 'genoeg' om er wat mee te kunnen doen, gelukkig! @MP: hej mop, wat goed dat je eindelijk de stap hebt gemaakt! en heb net gelezen dat je bent doorverwezen! goed hoor, ben benieuwd wanneer je terecht kunt! ik voel me opzich wel oke, de vorige keer dat we de uitslag kregen was ik heel erg uit t veld geslagen, nu wat minder, had t nu wel verwacht denk ik kusss
he springmuis; tja je eigen clubje. het is wel een dingetje hoor maar ik volg je met spanning. zelf ben ik inmiddels ook in de mmm gekomen, nog niet zo ver als jullie maar zit nog bij de eerste onderzoeken. Heb zelf vrijdag weer een echo en hopelijk zijn dan alle uitslagen binnen (2x bloed en 1x zwemmers) Vooral om de zwemmers maken we ons behoorlijk zorgen.
MP: Wat goed meis dat je de 25e terecht kan, duurt nog wel even maar voor je het weet is het zover, al lijkt het nu nog eeuwen te duren, ik ben halverwege december voor het laatst op afspraak geweest en de tijd ging zo sloom, nu moet ik morgen (kan door de zenuwen nu niet slapen) en denk ik eigenlijk van hm... het is toch best snel gegaan. Djaar: Heb je hier ook je eigen topic? want ik ben niet zo heel veel meer op ZP en anders maar heel ff wat dingetjes checken, ben wel benieuwd hoe je afspraak is verlopen. Maar meiden..heel veel succes he! voor ons allemaal komt er een kleintje! dikke kussss
@springmuis; nee ik heb geen eigen topic. Ik wens jou veel suc6 voor vandaag en laat wat van je horen. voor jou nog een keer hier een persoonlijke update van mij; gisteren te horen gekregen dat mannetje waarschijnlijk nog een keer 'kwakkie in het bakkie' mag doen. Ook moet ik donderdag recepten opvragen voor provera en clomid zodat ik daar mee kan gaan beginnen als men mijn dat bij de echo opdraagd. Vind ik behoorlijk spannend allemaal. Qua temperatuur zit ik precies gelijk aan mijn vorige rondes. Het zwabberd tussen 36.6 en 36.9 en ik heb momenteel weer waterige afscheiding dus dat er wat gaat komen is duidelijk. Brengt wel rust hoor die echo's erbij zodat je niet meer aan het twijfelen bent of het ei nu wel of niet geweest is. Op dit moment is gewoon duidelijk dat de follikels niet groot genoeg zijn om te springen.
K*TZOOI! nou even in t kort.. lief heeft echt heel slecht zaad...aantal is al slecht maar ze bewegen dus ook nog eens allemaal niet goed.. hij heeft net bloed geprikt op hormonen e.d dus volgende week dinsdag moeten we terug komen voor de uitslag plus een lichamelijk onderzoek bij lief.. er is wel al besproken welke behandeling we nodig zullen hebben... IUI is niet mogelijk & gewone IVF is niet mogelijk het word dus ICSI.. maar daarvoor kunnen we niet in t ijsselmeerziekenhuis blijven, dan worden we doorgestuurd naar het VU bijv. we moesten van de FA erover nadenken of we ICSI willen, heb maar gezegd dat we er over na gaan denken, maar het staat natuurlijk al vast, ondanks dat het een hele zware periode wordt gaan we ervoor! kusssss @Djaar: Meis wat goed dat je met Clomid kan beginnen! is een goed begin! duimpjes draaien meis ((KNUF))
@muis; eerst provera geloof ik en daarna clomid. Heb jij daar eigenlijk al ervaringen mee?! En hoe gaan jullie om met de zaadkwaliteit? Tips?