Springmuis in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Springmuis, Dec 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Tummetje dank je wel voor je berichtje meis! *knuffie*

Djaar, ik heb geen ervaringen met provera of clomid, dus kan je daar helaas niet mee helpen.
    en hoe bedoel je omgaan met zaadkwaliteit? :oops: ben beetje warhoofd op het moment en nadenken gaat op dit moment maar moeizaam :oops:

kussss

2. Maaik

Maaik Lid

Jan 15, 2009
    62
    0
    0
    Hallo Springmuis,

Wat een rotnieuws zeg! Kan het niet zo zijn dat je man in de afgelopen drie maanden koorts heeft gehad en dat dit beide testen heeft beinvloed?
    Wij hebben iets soortgelijks. De eerste keer waren het er 12 milj. en de tweede keer maar 0,5 milj. Nu gaan ze over drie maanden weer een test doen om uit te sluiten dat er sprake is geweest van koorts of iets dergelijks. De eerdere twee testen zaten namelijk redelijk dicht op elkaar, ongeveer vijf weken er tussen.
    Ik kan me goed voorstellen dat je je nu erg rot voelt. Toen wij de uitslag van de eerste test krijgen zijden ze dat alles in orde was. Pas bij de FA hoorde we dat het helemaal niet goed was, maar juist erg matig. Dan doe je een tweede test en dan is die gewoon nog veel slechter. Bij ons hebben ze toen ook meteen gezegd dat als het zo blijft alleen ivf of isci nog een optie is. Ik voelde me zo enorm verdrietig toen ik dat hoorde. Ik probeer het nu maar even uit mijn hoofd te zetten totdat er over drie maanden echt duidelijkheid is.

Ik wens jou en je man natuurlijk veel strekte bij de volgende onderzoek!

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Jeetje Springmuis, lees dat jullie vorige wek een ontzettende rot uitslag hebben gekregen. Sterkte met het verwerken hiervan meid. Dikke knuffel en veel succes met de ICSI. Hoop dat het jullie een prachtige beeb mag gaan brengen!

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Heej meiden!

Maaik dank je wel voor je bericht meis! jij ook heel veel sterkte komende tijd!

Zora jij ook bedankt! voor jou word het spannend nu zie ik! ik duim voor je mop!

Hier vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, het lichamelijke onderzoek van muisman was goed! alleen het bloed niet, testeron (ofzo) en nog iets waren te hoog en te laag, waardoor in zn hoofd zegt maak meer aan maar de rest wil dat niet en houd het tegen ofzoiets..

hij heeft nu bloed moeten prikken voor chromosomen en die uitslag krijgen we over 3 maanden.

9 maart hebben we intake voor de ICSI! ben blij dat het al zo snel kan!

succes meidennn! knuffellll Springmuis

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey muis!

Kwam even kijken hoe het met je ging, en met muisman natuurlijk! 9 maart al de intake! Is wel lekker snel! Ik kom tegen die tijd nog wel een keer buurten ;) ;)

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Succes maandag meid! ik denk aan je! ;)

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369