hoi vandaag moet ik beginnen met prikken van puregon maar welke tijdstip is het beste ik zit te denken in de avond omdat je overdag dingen moet doen zoals afspraken e omdat je op de zelfde tijdstip moet prikken dan kan het ongelegen komen omdat je een afspraak heb en dan die tijd moet gaan prikken. wat voor tips hebben jullie in de avond of overdag. het gekke is vind het eng maar wil het ook doen omdat ik de eerste dan achter de rug heb. gr jojo
Ik spoot altijd 's avonds na het eten rond een uur of 19. Je moet sowieso een vast tijdstip nemen, omdat je niet elke dag op een andere tijd mag spuiten. En een tijdstip waarbij je meestal thuis bent en het niet kunt vergeten. Voor mij is dit 's avonds, omdat ik 's ochtends nooit op vaste tijden opsta.
Ik spoot altijd om 21:00 uur, dit had ik het met ziekenhuis afgesproken omdat ik pregnyl ook om 21:00 uur moest spuiten.
Ik heb 8 uur s-avonds gekozen, s-ochtends leek me niet fijn, omdat je het altijd op dezelfde tijd moet doen, dus dan moet je in het weekend de wekker zetten. Het valt heel erg mee
hoi ja het valt inderdaad mee dat prikken ik heb het maar om half 5 gedaan. alleen die andere prik die durf ik niet om de ei te laten springen die laat ik wel doen in het ziekenhuis dat vermengen enzo nee straks doe ik wat verkeerd. gisteren werd ik een beetje duizelig bij de eerste prik en misselijk vandaag viel dat wel mee. spannend moet dinsdag voor de eerste echo 8ste dag en op dag 12 moet ik mijn eiersprong hebben ongeveer afwachten maar ( heb een cyclus van 25 dagen en volgens de berekening heb ik op dag 12 mijn eisprong en kan ongeveer wel kloppen want ik voel hem altijd eerder dan dag 14) gr jojo
's Avonds tussen 18.15 en 18.30 uur, meteen na mijn werk spuit ik. Ik was ook zenuwachtig de eerste keer maar je voelt er echt niets van als je de naald met een goede snelheid recht in je buik zet. Langzamer doet ook geen pijn maar je voelt het iets meer. Maak je geen zorgen, het zal je zeker meevallen!