springschommel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    aangezien Indy gek is op springen ben ik op zoek naar zo´n springschommel. Heeft iemand een idee waar je deze voor een redelijke rpijs kan kopen (afgezien van marktplaats en babywalz daar heb ik ze al gezien maar of te duur of niet in de buurt)

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    let ook ff op het gewicht tot hoeveel kilo ze gebruikt kunnen worden
    ik dacht zo uit me hoofd max 10 en Teun woog dit al met 9 mnd......weet niet hoeveel jou kleine nu weegt, maar het is zonde als je er maar 1 mnd plezier van hebt.....

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bouncers zijn ERG slecht voor de ontwikkeling van de gewrichten en heupen. Ze worden al zeker 20 jaar afgeraden!
    Ben erg verbaasd dat je ze toch nog in Nederland te koop ziet!

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dit geld toch ook voor de loopkarretjes ...die worden ook nog steeds verkocht maar 10 min. per dag moet kunnen llijkt mij.......langer wil Teun toch niet in zo'n loop kar...en maastal zit hij er niet in kan hier in huis er niet mee weg......

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Verkopen ze dat niet bij de ikea? Of is dat wat anders?

Dat was de vraag toch niet?

Door dit soort reacties krijgen we steeds die nutteloze discussies waardoor mensen elkaar weer in de haren vliegen. En ik dacht toch dat, dat net hetgene was wat de moderaters zat waren?

kus miek

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
  7. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    En daar zit ik dus ook niet op te wachten! ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet goed vind voor mijn kind dus graag inderdaad alleen antwoord op mijn gestelde vraag...

8. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Kom op zeg... misschien wist je niet dat het niet echt best is voor de heupjes ed. of een andere moeder leest dit, denkt dat wil ik ook en is niet op de hoogte. Beetje informatie kan toch geen kwaad...

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik wil geen discussie uitlokken.
    Maar ik vind het wel belangrijk dat mensen gewezen worden op de gevaren van dit soort installaties. Je zult het maar niet weten, in je onschuld je kind er in zetten en er gebeurt iets...

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Elyesa was ook dol op springen wij hebben toen zo een bouncer voor in de deuropining gekocht hij heeft er echt veel plezier aan gehad en we hebben het ding maar 20€ betaald mss ook een optie voor jou.

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Deel Deze Pagina