goedendag, ik heb 7 dagen primolut geslikt, moest er nog 3, maar tijdens de 7e dag had ik een positieve test in handen. dit zou ongeveer 3-4 weken zijn, klopt ook met eerdere ovulatietest. ik heb de gyn gesproken, zei primolut kan geen kwaad voor evt zwangerschap maar wel meteen stoppen. 15 mei de 1e echo gepland verwacht dan +-8weken zwangerschap. nu ben ik alleen na twee dagen toch ongesteld geworden, 1e dag wat krampen en lichte bloeding en nu al 2 dagen (bijna) geen krampen en iets meer bloeding. ( nog niet heeel hevig maar dat is bij zoiezo niet) nu is mijn vraag is het ondanks de "menstruatie" nogsteeds mogelijk dat deze zwangerschap doorzet of moet ik uitgaan van het ergste? hopend op uw antwoord, m.vr.gr tante m
Hoihoi, Het kan nog zeker een goede zwangerschap zijn! Houd moed! Vertrouw op je lichaam! We zien wel vaker bij de jonge zwangerschap wat bloedverlies. Zolang het niet heftiger is dan een normale menstruatie is de kans op een goede zwangerschap aanwezig! Imke
hoi imke, bedankt voor je reactie. afgelopen maandag bij VK geweest voor echo om te kijken of ze uberhaupt "iets" kon zien... volgens haar zag ze miss een heeeel klein begin van een zw.sch.kring maar moet nu eerst een echo afwachten op 15/5 pfff... vind die onzekerheid maar niets! verder weinig klachtjes, alleen erg moe en wat meer pijn onder in mn rug. oh ja en een erg vreemd klachtje haha had ik vorige keer ook, moet steeds niesen!!! nou ja nog 2,5 week en dan hoop ik wat te weten... groetjes jasmijn
hoi succes met wachten dan, altijd spannend. Dat niezen heeft niets met de zwangerschap te maken hoor, maar kan misschien hooikoorts zijn? Mirjam