Klopt het dat er een sprongetje is met 15 maanden? Ik heb het boek namelijk niet. Maar Esmee slaapt zo verschrikkelijk onrustig, wordt veel wakker 's nachts en vroeg wakker 's ochtends... Zo ja, hoe lang duurt deze ongeveer
Klopt! Duurde hier toch wel een aantal weken, maar Lotte was in deze periode ook niet lekker, tandjes enz.
Ik herken het helemaal. Hopelijk duurt het niet te lang. Bij ons nu zo'n 3 weken. Het gaat nu langzaam ietsjes beter maar ze wordt nog wel s'nachts wakker. Ook heeft ze last van haar tandjes
Ahhhhh ik dacht al dat Nils de enige was! 's avonds slaapt hij nu eindelijk weer goed in, maar 's morgens om 05:00 word hij helemaal hysterisch wakker. We geven hem nu 's avonds voor het slapen gaan nog een flesje warme melk en daarna meteen de douche in iedere dag en dan naar bedje. Als we hem 's morgens uit bed halen als hij wakker is geworden en je je doet ook maar een beweging terug richting zijn bedje, dan word hij weer helemaal panisch. Maar ik heb ook het idee dat zijn hoektanden aan het doorkomen zijn, zitten twee flinke bobbels tussen zijn kiezen en snijtanden aan de bovenkant. Dus het zal wel een combi van beiden zijn. Hij heeft eigenlijk nog nooit echt last gehad van een sprong, wat betreft slapen dan. Hopelijk is het idd snel over, want ik begin gewoon aan mijn eigen te twijfelen, mss zien wel iets over het hoofd. Groetjes Inge
O ja het staat idd in oei ik groei! Je kunt je hier ook voor aanmelden dan krijg je de sprongenwekker vis de mail. Kijk maar eens op www.oeiikgroei.nl Groetjes Inge
Esmee wordt inderdaad ook om 5 uur overstuur wakker... Ze is ook wel erg druk met het oefenen om te lopen, dus ik denk dat het daarom ook wel onrustig is in haar hoofdje...
Isaballe slaapt deze week weer voor het eerst door zonder te huilen Sprongetje is gelukkig weer voorbij...... Heeft toch een paar week geduurt.
Bij Nils gaat het ook al een heel stuk beter. Hij wordt wel af en toe nog wakker 's nachts, maar slappt na een paar minuutjes weer in. Behalve vannacht hahaha. We hadden geprobeerd of hij ook zonder slaapzak aan goed deed slapen. Het ging helemaal goed, maar hij werd vannacht om 05:00 toch weer wakker en bleef huilen. Ik ging kijken en toen ik hem eruit haalde, voelden zijn beentjes door het pyamabroekje heen gewoon koud aan Dus maar snel weer de slaapzak aangetrokken en meneer heeft tot 08:30 vanmorgen geslapen. Vanavond dus even naar prenatal om langere slaapzakken te halen, want hij heeft ze toch echt nodig. Groetjes Inge