Hoi dames. Mijn dochter slaapt meestal wel goed. Wakker tussen half 7/half 8. Maar sinds gisteren ineens 5 uur en vandaag half 6 (ik ben geen ochtend mens). Is dit weer de beruchte sprong? Er staat wel bij dat je kindje slechter kan gaan slapen. Maar zo vroeg wakker worden pfff. Vast weer een fase toch? Ben haar ochtend slaapje aan het afbouwen maar ja als ze zo vroeg wakker is is het wel nodig.
Jup, zoontje hier ook. Ik probeer hem vaak nog weer te laten slapen, de ene keer ga ik naast z'n bed zitten in een stoel, maar de andere keer neem ik hem mee naar ons bed. Vaak slaapt hij dan nog wel verder. Zo leert ie weer wanneer de dag echt begint. Moeilijk hè die overgang naar 1 dutje. Hier wisselt het per dag momenteel
Ha herkenbaar! Hier werd ze meestal rond 7:30 wakker, maar de afgelopen dagen wordt het met de dag vroeger Ik vermoed ook de sprong (volgens mijn oei ik groep app is hij idd gestart) dus gewoon maar even afwachten. Mijn ervaring tot nu toe is dat het na een week of 2 weer recht trekt