Zo geschrokken gisteren!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaDenise, Dec 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve was lekker aan het kruipen gisteren en aan het spelen.
    Ik kijk altijd naar dr als ze kruipt enzo om dr in de gaten te houden dat ze geen dingen in dr mondje stopt.
    Ik lette goed op maar ineens verslikte ze zich in dr eigen speeksel.
    Ze had dr speentje in dr mond en ze was iets te vrolijk en ze verslikte zich behoorlijk.
    Ze liep helemaal rood aan en ze leek alleen te kunnen in ademen en niet uit.
    Toen brak hier flink de paniek uit!
    Zo eng om dat zo te zien.
    Ze verslikt zich wel vaker maar dit was echt extreem!
    Ik voelde of ze misschien toch wat in dr mondje had gestopt en dat in dr keeltje was blijven steken maar dat was niet.
    Ze gaf een klein beetje over van het verslikken.
    Maar ze bleef erg benauwd.
    We waren bijna naar de huisartenpost of eerste hulp gereden zo erg dat het was hoe ze deed.
    Ik stond helemaal in tranen,zo vreselijk om je kindje ineens zo te zien.
    Vannacht heb ik een paar keer bij dr gekeken of alles wel goed was met dr en of ze het nog deed :oops:
    Was zo bang dat het weer zo gebeuren en ik dan te laat zou zijn ofzo.
    Heb amper geslapen er door!
    Gelukkig herstelde ze zich weer en na een paar flinke hoesten en een kokhals en beetje te hebben moeten spugen was het over en heeft ze een poos met me geknuffeld en tegen me aan gehangen.
    Ze heeft me nog nooit zo stevig vast gehad geloof ik.
    Ze was echt bang geweest.
    Ze was wel flink overstuur en huilde flink maar dat was een goed teken dacht ik zo!
    wil dit echt NOOIT meer meemaken!

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Bah wat een nare ervaring! Gelukkig is alles ok!

kus miek

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    pfff jeetje meid

wat zullen jullie geschrokken zijn
    jeetje weet bijna niet wat ik moet zeggen meid

als ze beginnen te huilen is een goed teken
    knuffel der maar erg vaak

dikke kus voor julllie gr marline

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Jakkie, kan me goed voorstellen dat de schrik er goed in zat! :confused:
    Dat verslikken vind ik ook altijd zo eng. Daar is Vigo ook nog al goed in, vooral als hij te gulzig zijn sapje drinkt. Je schrikt je dan inderdaad wezenloos! Gelukkig is alles nu weer goed met je meisje :)

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    o meid ik weet precies hoe je je voelt. Een aantal weken geleden is chris bijna gestikt in een snoepsleutel. Hij heeft die vaker op en dacht het kan geen kwaad, komt hij in paniek naar me toe en ik zag dat hij geen adem kreeg. Mijn man en ik gelijk in paniek, mijn man heeft hem toen op zijn kop gehouden en proberen op zijn rug te slaan. Het hielp niet, toen kwam net mijn zwager aan (een brandweerman) die bleef heel rustig en sloeg 1 keer op zijn rug en toen kwam het er uit. O wat was ik geschrokken en bang. Gelukkig is het goed afgelopen en heb ik mijn zwager een dikke knuffel gegeven.

Ik heb net als jou die nachten er na steeds bij hem wezen kijken, ik begrijp waarom je dat doet. Hij krijgt van mij die sleutels ook echt niet meer.

Meid ik hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent,

dikke knuffel
    conny

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Zo Conny, dat is ook niet niks :confused:

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    ja het was echt dood eng, ik ben al een bezorgde moeder (volgens de arts overbezorgd) en dan gebeurd dit. Nou ik denk dat ik tien jaar ouder ben geworden in die minuut dat het gebeurde.

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

pfff, vreselijk.. al mijn nachtmerries komen hier langs.. (die snoepsleutel!)
    Lize geeft nog altijd wat melk op na het drinken, en laatst liet ik haar een boertje doen. (rechtop, tegen mijn schouder). Hoor ik haar opeens heeel hard piepen, twee keer! Echt uit ademnood. Ik hield haar onmiddellijk voor me, en ik zag dat ze geen adem haalde. Armpjes wijd gestrekt en heel hard naar adem happend, ik dacht dat ik gek werd! Ik klopte op haar rug en mijn vriend nam haar snel over, want die zag mij wit wegtrekken. Gelukkig begon ze te hoesten en inderdaad wat te kokhalzen, en toen ging het over. Ik moest onmiddellijk huilen, zo erg was ik geschrokken. Blijkbaar was er melk naar boven gekomen en in het verkeerde keelgat geschoten. Ik zal dat piepgeluid nooit meer vergeten..:(
    Als ze heel hard huilt verslikt ze zich ook nog wel eens, maar nooit zo erg als die ene keer. bah!

gelukkig is het met onze kindjes goed afgelopen!
    Amber

9. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Vorige week heeft Lotte zich ook erg verslikt, er schoot een stukje liga in het verkeerde kelgat denk ik). Zag ook dat ze het echt benauwd had. Gelukkig hoestte ze direct flink en kreeg ze weer snel adem. Ze was ook even flink overstuur en je schrikt je rot!

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Zowwww dat is schrikken zeg! :confused:

Kan me voorstellen dat je dan niet slaapt en gaat kijken hoe het gaat. Gelukkig is het goed afgelopen :)

Share This Page