Mijn kleien dreumes is zo vreselijk aan het hoesten. Zijn oogjes zijn er helemaal rood van. Zijn keeltje doet zeer want drinken en eten doet hij niet of nauwelijk. Ik geef hem tussikind pilletjes en een hoestdrank. Ik heb ook een half sinasprilletje gegeven. Wat kan ik nog meer doen. Hij slaapt slecht door al het hoesten en huilt daardoor heel veel en soms zo erg dat ik in zijn gezicht moet blazen omdat hij paars aanloopt en stopt met ademen. Heb zo vreselijk te doen met mijn mannetje.
Nee nog niet. Hij krijgt wel wat binnen. Vandaag zo een 450cc aan vocht. Ik heb nu luuf. Zit al op zijn borst en rug en doe het zo ook op zijn voetjes met sokjes aan. Hoestdrankje en pilletje van tussikind en dan moet het toch wel goedkomen vannacht. Als het morgen nog niks is met drinken bel ik de hap wel even. Ben niet zo een dokter rennen voor een hoest of verkoudheid.
Ze vonden hem er goed uitzien. Hij had zijn piek volgens de arts al gehad dus was al aan de betere hand. Alleen drinkt het mannetje zo slecht. Met moeite een fles van 230 erin en 3/4 fruit potje tot nu toe. Hij drinkt normaal ontzettend goed. Ik hoop dat het morgen wel weer beter gaat met het drinken.