sprong of andere tips baby 6 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door booboo22, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    mijn kleine boy is net 6 maanden, echter hebben we al de afgelopen 2 weken niet goed geslapen. al weken is hij snachts klaarwakker en moet ik er meerdere keren uit...hij krijst niet maar jengelt/moppert urenlang...terwijl hij vanaf de 2 maanden goed doorsliep

Wordt daar helemaal gek van. Ik word echt van ieder piepje wakker en daar baal ik goed van!!oordopjes iets??
    ik werk 32 uur en dit breekt me echt op!en heb nog een peuter van 2, vandaar dat ik het niet kan negeren... Mijn man moet er om 5 uur uit en die wil dat ook niet aan doen...

elke x doe ik zijn speen erin, stop hem in muziekje aan pfff soms tot 20x per nacht. Als ik hem negeer wordt hij na een tijd zo hysterisch dat ik hem er echt uit moet halen..heb hem nu af en toe toch voeding gegeven, dan is hij al uren aan t mopperen. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?
    Overdag slaapt hij gewoon prima...echter dit is een kind wat nog nooit met huilen in slaap is gevallen, ik bereik daar alleen het tegenovergesteld mee. Hij heeft nu 2 tandjes..

2. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Misschien overdag minder laten slapen? Later naar bed? Of anders in reiswiegje of campingbedje beneden legen als je s nachts echt 'gek' wordt?

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Als het werkt om hem wat voeding te geven zou ik dat doen. Ik geloof er niet in dat ze dan verwend raken. Ons meisje slaapt vanaf 12 weken door, maar zodra ze een sprongetje heeft is ze 's nachts ook weer wakker. Ze krijgt dan gewoon een voeding en slaapt vervolgens heerlijk verder. Dat duurt een paar dagen en dan slaapt ze ook weer door.

M.i. werkt dit beter dan uren lopen 'plaren' met speentjes, muziekjes, etc.

Deel Deze Pagina