heyhey, mijn zoontje werd net héél zielig wakker! hij slaapt normaal errug goed! maar net werd hij huilend wakker maar echt een heel zielig huiltje...echt een huiltje dat om hulp vroeg! ben snel naar hem toe gegaan en heb hem uit bedje gepakt, doe ik normaal nooit maar mijn instinct zei nu dat het moest! ik heb hem dicht tegen me aan gepakt en sussend gezegd dat het goed komt en hij kalmeerde...kon hem terugleggen en hij deed zijn oogjes dicht en sliep meteen weer verder...kan het zijn dat hij een enge droom heeft gehad?? het was zo zielig huiltje...geen pijnhuiltje maar echt zielig...heb er zelf een brok van in mijn keel! groetjes floor
Ik weet niet vanaf wanneer baby's kunnen dromen, maar hier hebben we zulke momenten ook weleens. Gewoon toegeven aan je instinct en lekker bij je nemen en troosten!!
Dromen weet ik niet, maar hier ook soms opeens een bijna gillend kind 's nachts. Uit het niets dan opeens heel hard huilen. Maar een knuffel of aai over de bol is dan genoeg. Maar zo zielig ja.
ok...thnx voor jullie reacties! is echt de eerste keer dat dit gebeurde...hij slaapt inmiddels nog steeds gelukkig...hoop dat hij dit niet nog eens heeft...arm kereltje...
MM had vanavond precies hetzelfde!! Had ik ooit nog nooit meegemaakt. Echt een soort gillen en heel hard huilen. Schrok me kapot. Heb hem ook meteen opgepakt, terwijl ik dit normaal ook niet direct doe als hij huilt.....Zit me nu ook al de hele avond zorgen te maken over wat er aan de hand kan zijn. Goed dus om te lezen dat meer mensen dit herkennen.
ik ben me ook erg zorgen aan het maken...heb de babyfoon ook echt een paar keer gehoord dus hij ligt ook niet rustig te slapen ik hoop dat hij vannacht gewoon lekker kan slapen als normaal. het leek echt alsof hij ergens heel erg bang van was...
En? Hoe gaat het nu? Nog last van gehad. MM gelukkig niet meer, hij is wel echt snotverkouden nu, dus misschien dat het daar toch iets mee te maken had...
Volgens mij kan een nachtmerrie heel goed, wellicht is het ook het verwerken van de dag. Mijn dochter heeft dat soms ook, volgens mij begon dat rond 3 a 4 maanden oud. Gisteravond deed ze het toevallig ook, maar voor dat ik bij haar was, was ze alweer stil. Toen maar weer zachtjes weggeslopen.
gelukkig hier niet meer gebeurd! heeft de nacht ook goed doorgeslapen verder maar sinds dien slaapt hij heel onrustig! met zijn beentjes bonken in bed maar hij lijkt niet wakker...geen idee wat er is!
Ohhhh ja dat weet ik nog! Vreselijk, ik heb avonden met de babyfoon aan mijn oor gekluisterd gezeten. Het duurde een paar maanden, lang niet elke avond hoor maar zo'n één keer per week als ik het me goed herinner. Heel zielig!
Dat hadden we van de week ook ja: om 2 uur 's nachts heel hard huilen. Maar ze was niet wakker Ik eruit met mn slaapdronken hoofd en toen ik in haar kamer was, was ze weer stil en diep in slaap. Nog even erbij blijven staan en een hand op haar hoofd gelegd voor troost maar ze sliep gewoon door. Ging er dus maar vanuit dat het een droom was oid.