Rode wangen en oor

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door luna1978, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Onze zoon heeft sinds zaterdag rode wangen, nu trekt de roodheid door tot naast het oog en ook het rechteroortje is rood. Ik heb cb gebeld en die gaf aan langs de arts te moeten, omdat bij tandjes enkel de wangetjes rood zijn en niet verder. Hij had gisteren iets verhoging. Gisteren huilde hij wel meer en heeft zijn middagslaapje gemist. Hij is van 12.00u tot 20.00u wakker geweest. Wilde gewoon niet slapen. Vannacht wel goed geslapen en vanmorgen vrolijk en nu slaapt hij weer. Roodheid wel erger :( Hij grijpt niet naar zijn oor of iets, als hij huilt.

Ik kan einde van de middag naar de arts, maar maak me nu gelijk zorgen. Weet iemand wat dit kan zijn?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tandjes en/of een oorontsteking. Hier rond tandjes altijd gevoeliger voor oorontsteking.
    Niets om je zorgen over te maken, wel heel vervelend voor je kleintje, dus even een zetpil geven, dan kan ie hopelijk vandaag wel slapen. Oorontsteking doet echt heel erg veel pijn, dus een zetpil is dan beslist geen overbodige luxe en echt nodig!

3. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Hier zijn we gisteravond net terug van de HAP. Mijn zoontje had precies hetzelfde. Koorts (39,7°) en erg tam. Huisarts keek in oortje en ja hoor, oorontsteking. Niks om je zorgen over te maken. We kregen anti biotica mee en vandaag gaat het al en stuk beter. Inmiddels geen koorts meer.

Dus goed van je om naar de arts te gaan en laat hem even in de oortjes kijken.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    rustig blijven en zetpilletje geven als ie er veel last van heeft.
    ik denk idd ook oorontsteking ofzo...
    beetje draagbaar en leeftbaar voor je kindje vind ik altijd wel prettig. voel je je zelf ook wel fijn bij!

Deel Deze Pagina