Ik vraag me af of ik onze kleine meid al op bed moet gaan leggen na de fles van 19.00? Ik ben dan eigenlijk bang dat ze de nacht niet meer gaat doorslapen.. Hoe doen/deden jullie dat rond deze leeftijd?
Mijn dochter sliep met 5 weken ongeveer al door. Ze kreeg toen haar laatste fles rond 20.00uur en de eerste fles rond 06.30. Misschien kun je haar laatste fles wat ophogen? Wie weet slaapt ze door
Zolang ie nog een fles om 23 uur had bleef ie tot die tijd bij ons beneden, met vier maanden viel die weg en ging ie na de fles van 20 uur naar bed...
Is precies wat hier met onze dochter gebeurde, ze ging eerder slapen en wilde daardoor weer 's nachts een fles. Maar dat werd steeds later en uiteindelijk sliep ze de hele nacht tot 's ochtends vroeg. Maar uiteindelijk vond ik het erg prettig om de avonden voor mezelf te hebben en die 20 minuten die het me 's nachts kost is het me zeker waard, je kan toch op tijd naar bed. Zoonlief wil sowieso een fles 's nachts, hoe laat hij ook naar bed gaat. En sommige baby's slapen aleen maar langer, dus geen garanties.
Ze krijgt om 23.00 ook nog een fles. Nu ligt ze in de box te slapen, dus misschien maar even proberen om haar op bed te leggen en dan een droomvoeding om 23.00
Hier gecorrigeerd 12 weken en juist tussen de fles van 19 en 23 uur slaapt ze. Lekker in haar wiegje boven. Om 23u drinkt ze meestal slapend de fles en slaapt ze tot 6 - 7 uur in de morgen.. Wij gaan haar niet wakker houden en ze slaapt er in de nacht niet minder om.
Hier ook na de fles om 19.00 naar bed. In het begin werd ze om een uur of 2 wakker maar het verschoof al heel snel naar 4/5 uur en later naar 7 uur.
Hier ook naar bed toe op dat tijdstip toen, moe is moe. Kreeg idd om 23.00 uur ook nog een fles en dat is niet van invloed op het doorslapen geweest, dat deed hij toen al 2 weken en is dat blijven doen.