Overgeven van uren eerder?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lucia, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi meiden;

We hebben vandaag Alyna's schema een beetje veranderd omdat ze zo klooide met het eten.Dit is het schemaatje nu overigens;

9 uur fles
    1 uur brood+yoghurt
    3 uur fruit
    5 uur groentehap
    half 9 fles

Nou ging het heel goed, ze had alles netjes opgegeten dus wij blij! :D Ja hoor, 10 minuten na haar fles gooide ze alles eruit...Nou kan dat wel eens gebeuren, maar het rook echt zuur naar haar yoghurt van vanmiddag, er zaten zelfs nog kleine stukjes brood in. :( Ook haar fruit zat erbij, haar groenten,...alles wat ze sinds vanmiddag heeft gegeten dus.

Is dit normaal?Ze heeft er niks van laten merken dat het eten van vanmiddag op haar maag lag, ze was gewoon vrolijk zoals altijd, was niet warm ofzo...
    Ze heeft, nadat we haar gewassen hadden, nog 200cc gedronken en ligt nu lekker te slapen.

Wat denken jullie?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik denk er niet echt iets van, maar mijn dochter heeft reflux en dit kwam regelmatig voor. Kwam het avondeten met broodkruimels eruit. Kan verder niet veel kwaad hoor, behalve dat het heel vervelend is voor je kindje.
    Is ze ziek?

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nee, ziek is ze niet, misschien dat er weer een tandje aankomt maar ik zie nog niks in elk geval, en ze is verder heel vrolijk!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zou er niet meteen heel bezorgd om zijn, mijn dochter deed dit elke dag tussen 6 en 10 maanden en ze is Hollands welvaren hoor!
    Gewoon even in de gaten houden.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oké, dat gaan we zeker doen!

Dankjewel guppie, ook voor je snelle reactie!

6. Jelle is afgelopen week wel ziek geweest. Kreeg daarom ook een aantal dagen geen fruit en warm eten, want dat kwam er telkens uit.
    Nu was het donderdagochtend zo dat ie overgaf toen mijn vriend hem uit bed haalde en op het aankleedkussen legde. Die dag had ie nog niks gegeten/gedronken dus... zijn brood van de avond ervoor kwam eruit!
    Bij Jelle lag het wel aan een buikgriepje, dat heerst toch ook wel geloof ik hoor...

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Eveline: bedankt voor je berichtje!
    We gaan Alyna goed in de gaten houden, wie weet heeft ze toch wel iets van een buikgriepje ofzo.(heb er zelf ook vorige week wat last van gehad)

8. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Kun je de yoghurt niet rond 7 uur doen? Dat deed ik volgens mij altijd en bij de boterham een klein flesje melk...

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi Kissie,
    het probleem is dat als ik haar na haar avondeten nog iets geef, ze haar flesje 's avonds maar half opdrinkt...en dan komt ze steeds vroeger enz...maar bedankt voor het meedenken!
    Ik ga iig vanmiddag bij de boterham een flesje melk geven ipv yoghurt.

Deel Deze Pagina