sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is nu een jaar en hij is de laatste week erg hangerig en huilerig.
    Overdag slaapt hij ook erg weinig (de nachten gaan gelukkig goed)
    Hij is vroeg wakker (lees rond 6 uur) om ongeveer 10 uur gaat hij weer op bed en slaapt dan kwalijk 3 kwartier, later op bed leggen lukt niet want hij is duidelijk erg moe.
    Dan rond 14.00 weer op bed maar ook dan maar net een uur :( om een uur of 19 gaat hij weer op bed en slaapt dan rustig de hele nacht door.
    Als hij wakker is, wil hij maar weinig en huilt hij om de kleinste dingen.
    Hij probeert momenteel ook van alles uit en zodra ik dan nee zeg (omdat het niet mag) zet hij het weer op een huilen.
    Zou dit een sprong kunnen zijn?

2. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Yes, de 13 maanden sprong, daar zit de kleine middenin! Start met 49,5 week geloof ik, duurt een aantal weken. Of dat ook de oorzaak van zijn gedrag is weet ik niet.

Volgens mij heb ik in eerdere topics van je gelezen dat hij overdag vaak maar 2x "kort" slaapt, toch?

3. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij slaapt in de ochtend en in de avond :)
    Heb al een keer geprobeerd om 1 slaapje te doen, maar die was ook niet langer dan een uur en daarna wou hij niet meer slapen maar was aan het einde van de dag niet meer te genieten ;)

4. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi, duurt die spong echt paar weken???? :( hier dus al een week zonder veel slaap. ook snachts slaapt ze praktisch ni meer, dus ik stik op. als dat zo weken duurt, lag gisteren al bijna in slaap op men werk en moet echt opletten met de auto.

gr

5. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had dochterlief hier ook rond die leeftijd. Was ook op het punt dat ze naar 1 slaapje over wilde. Nu is ze ruim 14 maanden en slaapt 1 keer 2uur en is alles prima. Even doorbijten denk ik

Deel Deze Pagina