Dames ik heb even een vraagje aan jullie Zondag viert mijn schoonmoeder haar verjaardag om 16.00 Okee prima niks aan de hand.. Wijzijn dan wat eerder, kleine krijgt een fles en dan slapen Nu is het alleen zo dat ie ergens anders slecht slaapt.. Dus dat ia dan een half uur in slaap wiegen en dan slapen en na 30. Min ofzo weer wakker.. Dan is het ondertussen rond 17.00/17.30 Nu word verwacht dat wij daar eten.. Ook niet erg Maaarr zijn laatste fles is om 19.00 en ik wil eigenlijk daarna wegzodat ie rond 19.30/45 lekker in bed ligt thuis Omdat ik het niet zie zitten on eerst weer een half uur te wiegen en dan na een half uur mn zoontje uit bed te plukken... Alleen vind mn vriend dit raar.. Ik vind het helemaal niet raar..maar goed Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind dit helemaal niet raar? Lijkt me voor je kindje niet helemaal prettig als ' ie net lekker slaapt en dan weer uit dromenland wordt gerukt. Als ik het zo lees, zou ik persoonlijk ook op tijd weg gaan. Kleintje gaat voor hoor. Maar goed zo denk ik erover
Ik vind dit ook echt helemaal niet raar!! Ik vind het heel erg begrijpelijk. Ik zou het zeker gewoon zo doen als je zelf bedacht had hoor! Voor je kleintje veel fijner!
Fijn om te horen Nu vriendlief nog overtuigen... Pff kijk er stiekem wel beetje tegenop want van schoonfam. Zal er vast ook commentaar komen maar goed dat vind ik dan weer minder belangrijk En daarbij.. 3 uur op een verjaardag is lang geboeg toch?
je moet doen wat jij goed vind voelen. en kijken hoe je kind op die dag is. ik heb een heleboel verjaardagen afgeslagen en mn man alleen laten gaan omdat ik niet een overstuur kind wil hebben. heb het zelf met sinterklaas gehad en ging met een totaal over de rooie kind naar huis, en met (.)(.) die op springen stonden omdat ze te overstuur was om te drinken. eens maar nooit meer. met mn dochter ging ik mee voor een uurtje ofzo en dan weer naar huis als het niet te ver weg was en dan maakte het me niet uit wiens verjaardag het was. (schoon)moeder of een neef maakt voor mij op dat moment geen verschil. ze raken ook overprikkeld door zoveel mensen om zich heen.
maar slaapt jou kleine dan nog eind van de middag? zou hem idd op tijd in bed willen hebben liggen, zie nu dat jou kindje 8 maanden is dan moet je zeker het ritme wat je hebt proberen vast te houden!
Ik wilde eigenlijk al schrijven, je zit er tegen die tijd dan toch ook wel lang genoeg... Ik krijg ook vaak commentaar van die kant van de famillie en ook al trek je het je niet echt aan, het blijft toch altijd een beetje vervelend. Eigenlijk om niet goed van te worden vind ik zelf. Gewoon lekker doen wat jezelf het beste lijkt voor de kleine hoor! En daar kan je vriend toch weinig tegenin brengen?
Ik ging vaak smiddags naar verjaardagen, alles om mijn zoontje savonds lekker in zijn eigen bedje te hebben. Veel scheve blikken gekregen, lig ik nog steeds niet wakker van
Niks raars aan hoor. Als wij op visite gaan, gaan we ook gewoon op tijd weg zodat R lekker op tijd in haar bedje ligt. Nu kijk ik echt niet op een half uurtje ofzo hoor, maar dat heb je nou eenmaal met kleine kinderen.
Wij doen het ook altijd zo hoor! Wel de laatste fles bij de visite, slaapzak al aan en zo in de auto, dan leg ik hem slapend in bed...
Als je daar nou nog tot 23 zou blijven, zou ik je vriend wel snappen. Maar ook ik zou niet een half uur gaan staan wiegen om dan na een half uurtje daar slapen op te stappen naar huis. Mijn ervaring heeft me trouwens geleerd dat je op verjaardagen beter niet kunt blijven eten, omdat eten dan altijd veel later begint dan gepland en je dus alsnog niet weg kunt op de tijd die het jou uitkomt. Weet niet hoe dat in jouw (schoon) familie gaat, maar hier is dat dus echt niet handig en doen we dat niet meer
Nja het eten zal idd wel ongeveer zo gaan ja.... Ik wil ook eigenlijk helemaal niet blijven eten maar goed.. Als t vanaf 16.00 is heb ik biet zoveel keus.. Ja of ik moet om half 9 savonds thuis nog eten maken enzo... Maar dat is nou ook niet heel handig..
ik zou dus ook echt niet blijven eten want gegarandeerd ben je dan veel later thuis. ik zou dus eerder voor stellen om tegen 1 uur daar te zijn en tegen 5 uur naar huis NA dat eerste slaapje daarna lekker thuis eten en rustig de fles en op bed
Tsjaa... Helaas gaat vriendlief t daar niet mee eens zijn... Krijg je weer dt gedoe maar ze zien m al bijna nooit bladiebla En dan gaat schoonfam weer zeuren... Daar heb ik allemaal geen zin in.. Wel al gevraagd aan S.moeder hoelaat ze ongeveer van plan zijn te eten.. Alleen nog geen antwoord gehad
hmmm dan zou ik als je je kind echt in zijn ritme wil houden. gewoon heel simpel doen. ieder appart dan kan je vriend/man gewoon zelf gaan wanneer hij wil en jij eerder met de kleine
Haha daar begin ik niet aan hoor Niet omdat dat onhandig is.. Maar dan krijg je NOG meer scheve blikken... En ik kan wel wat hebben.. Maar niet zoooveel haha Maar goed als ze rond 6 uur half 7 eten is het nog wel te doen... Dan eet ik gewoon, kleine fles en weg Drink ik thuis wel koffie
En Overdag zeg maar heb ik er niet heel veel moeite mee.. Ik ben alleen wel consequent zeg maar met savonds naar bed.. Dat is hetgeen wat ik eigenlijk wel heeeel graag op tijd wil En als er beetje fatsoenlijke tijd gegeten word moet dt lukken...