sprong??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skippy87, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Wij vermoeden dat onze zoon in een sprong zit, even benieuwd of iemand dit herkent en hoe lang dit duurde?
    Hij is 5,5 maand, en de laatste week erg onrustig, met name de laatste dagen, halve flessen drinken, mopperen, korter slapen, niet willen slapen.. en tegelijk kan hij opeens allemaal nieuwe dingen..
    Zojuist rolde hij bewust van zn rug naar zn buik om bij speelgoed te kunnen komen, was echt moeite aan het doen daarvoor (voorheen al een keer per ongelijk en wel van rug naar zij en van buik naar rug)
    Eenmaal op zn buik maakt hij kruipbewegingen..
    Hij speelt "kiekeboe".. doet een doekje of slabbetje op zn ogen en wacht dan tot we het wegtrekken.. doen we dit, dan is het hard lachen, wachten we te lang dan trekt hij het zelf weg of gaat hij mopperen.. (gerust 10 x achter elkaar)
    Hij wijst opeens met zn handje naar dingen.. de klok, de lamp enz.. En afgelopen week begon hij met speelgoed op de grond gooien.. en dan kijken waar het lag en dat werd een leuk spelletje van hem.. wel 20 x herhaald en de grootste lol..
    Allemaal nieuwe dingen.. zal hij daarom zo mopperen enz?

2. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Herkenbaar! Zoontje is er net doorheen!

Staat mooi omschreven in het boek oei ik groei, kan mijn klok er echt mee gelijk zetten ;)

3. Mara84

Mara84 Lid

29 mrt 2011
    28
    0
    0
    Ben momenteel werkzaam als uitzendkracht!
    Ja zeer herkenbaar haha :D mijn dochter doet precies hetzelfde!
    Kiekeboe is een grote favoriet hier, doekje, slab en tutteldoekje gaan over haar hoofd.
    Zelfs op bedje gaat ze door, te zien op de camera.
    Korter slapen helaas ook maar dat zal wel weer overgaan :cool:
    Minder snel tevreden enz...
    Drinken doet ze wel goed gelukkig!

Deel Deze Pagina