Beste iedereen, Mijn dochter van 7 maanden is een maand te vroeg geboren. Nou is ze erg huilerig de laatste tijd en slaapt ze slecht. Kan het nog haar 6 maanden sprong zijn? Lopen bij jullie de sprongentjes gelijk of zijn ze later? Graag reactie
Dat kan heel goed de 6-maandensprong zijn hoor. Hier keken we op den duur niet meer naar het aantal weken, maar merkten we gewoon dat ze weer een sprongetje hadden. Welke dan ook... Wat je beschrijft klinkt inderdaad als een sprongetje. Even een poosje vervelend, maar daarna kan ze plotseling veel meer. Dat is super om te zien! Even doorbijten dus...
heb zo´n hekel aan dat oei ik groei boek, omdat ik helemaal in de war raak welk sprongetje mijn dochter heeft. ze zit er qua leeftijd steeds precies tussenin, bijv met 14 maanden, is het nou de 13 of 15 maandensprong? frustrerend!!! 2e is wel op tijd geboren, kijken of het bij haar wel klopt..
Ik denk dat je beter gewoon naar je kind kan kijken i.p.v. boekjes... Elk kind ontwikkeld zich anders. Ook op tijd geboren baby's. En de prematuren helemaal. Groetjes
Hihi...heel herkenbaar. Wij zaten een paar weken geleden ook echt overduidelijk in de 8 maanden sprong.
Ook niet helemaal... Onze jongens zaten er steeds een beetje tussenin. Inderdaad, zoals Fleur schrijft, kun je het beste gewoon lekker naar je kindje kijken. Het komt allemaal vanzelf wel.
hier klopt het de ene keer wel met de uitgerekende datum en de andere keer moeten we de echte geboortedatum weer aanhouden, dus ik heb m'n twijfels.