Onze dochter is nu 14 weken en is paar nachten om 5 uur wakker geworden en gaat dan huilen. Troosten lukt niet, uiteindelijk gaat ze steeds harder huilen en is het echt honger. Krijgt dan klein flesje en slaapt weer verder. Nu las ik dat de 19 weken sprong al bij week 14 kan beginnen. Geen idee of dit door de sprong komt maar wat is jullie ervaring met dat sprongetje?
Heeft mijn dochter ook gehad bij 16 weken. En die sprong leek wel maaaanden te duren haha. Elke nacht wakker rond 3/4 uur en dan echt honger. Na een paar weken was dit over, zat ze ineens zelf op 4 flessen en sliep ze van 8 tot 8.
Hier hetzelfde. Nu ook met 14weken en de sprong treed idd ons leven binnen. 'S nachts slapen gaat nig aardig. Maar overdag is een ramp😉
Hier begon het ook met 14 weken. Slapen 's nachts gaat weer iets beter. Overdag steeds na een half uur wakker. Nou was het al geen beste slaper! Maar bij ieder kind is het verschillend hoeveel last ze er van hebben.
Hier zijn we nu zo'n anderhalve week uit die sprong, wat een drama... 's Nachts weer wakker, nachtvoeding, huilerig, hangerig, slecht slapen (zowel 's nachts als overdag). Doodvermoeiend, maar nu een vrolijk lachebekkie. Voor zolang het duurt, pest-sprongetjes, zit me veel te weinig tijd tussen.