s'nachts wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bella, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi,

Misschien heeft iemand tips of ideetjes..
    Sinds 4 dagen wordt Lucas tussen half 3 en 3 uur wakker s'nachts en gaat niet meer slapen, soms is ie een half uurtje stil, soms 3 kwartier, maar daarna begint ie weer te babbelen/jengelen. Lucas is nu 4 maanden en 3 weken. Het was al niet zo'n beste slaper, hij werd meestal tussen 5 en 6 wakker. Maar nu dus tussen half 3 en 3, met als gevolg met dikke wallen naar het werk :( Ik wil ook niet klagen, maar we zijn zo vermoeid...wat zou dit toch kunnen zijn? Hij krijgt nog wel een flesje om half 11 s'avonds, honger kan het niet zijn.. anders huilt ie wel.. heeft iemand dit ook?

Grt Bella

2. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn zoontje werd ook een aantal nachten rond 4 uur wakker en was dan ruim een uur wakker, maar we hebben gewoon keer op keer het speentje gegeven en toen viel hij zelf weer in slaap.

3. Niet meer actief

ja als hij verder niet huilt dan zou ik hem gewoon laten en gewoon de babyfoon uitzetten. Tenzij je hem dan niet hoort als ie huilt. Wij wel, ik heb weleens gehad dat ik per ongeluk het geluid nog uit had van de babyfoon maar als ze echt huilt dan hoor ik dat wel.

4. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    We hebben de babyfoon niet aanstaan omdat Lucas in de kamer naast ons ligt. We horen hem erg goed. Hij babbelt namelijk heel hard. We stoppen iedere keer de speen in zijn mondje, maar na een half uur ligt die er al weer uit. Wat zou het toch kunnen zijn, het lijkt alsof hij ineens heel licht slaapt.. terwijl hij eerst tot 6 uur door kon slapen.....

Deel Deze Pagina