sprongetje 6 maanden...........pfffff!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnestraal, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Nou vannacht was het feest met mevrouw.
    Ze was klaar wakker en had erg veel babbels. Heel gezellig maar niet om 2 uur!
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier idem dito.. Gepaard met buikkrampen.. gezellig.. Ook ik had buikkrampen (maar dan van de menstruatie) :cry: . Bah, vandaag wilde meneer echt niks. T was n stuk chagerijn zeg, pff. Eten en slapen was drama, terwijl Justin altijd gruwelijk veel en snel slaapt. Nou nu niet hoor.. Ben lekker met m op ons bed gaan liggen en pas na anderhalf uur gapen en in zn oogjes te wrijven (13.00 tot 14.30) viel Justin in slaap (en mama ook) en we werden pas om 18.00 wakker!
     
  3. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Lekker patroes dat je even samen met justin hebt kunnen dutten!

    Illuminate geniet even van die tijd voor jezelf, voor je het weet wordt er weer een beroep op je gedaan!

    Ojee bloem, heb jij je kindje toch wel even uitgeled dat 2.00 's nachts niet het tijdstip is om te babbelen!?

    Yara ging vandaag wel goed, vanavond hier naar de kermis gegaan, ze keek haar oogjes uit!
     
  4. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    jippie het ziet er naar uit dat Indy er inderdaad doorheen is..gisteren was ze ook weer m´n vrolijke meisje!
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nope, Justin nog niet.. Man, man.. Vannacht van 20.30 tot 04.30 heeft hij gelukkig goed geslapen, daarna begonnen de krampen weer.. Ik ben tot 06.30 met m 'bezig geweest' om te masseren ed en heeft hij weer 3 kwartier geslapen. Toen gehuild tot half 9.. Ik weet t niet wat t is.. kramp is oorzaak nr 1 iig nu. Dan t sprongetje, verkoudheid en dan nog aankomende tandjes ook.. alles in 1x. Ben ik ff blij dat ik vrij ben. :( Hoop dat Justin snel de oude is.
     
  6. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    jeetje meid is inderdaad erg vermoeiend als ik het zo hoor...nog even volhouden je zult zien dat ie snel weer de oude is!
     
  7. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Nou juut dat heb ik zeker. Was wel erg moe de dag daarna, maar moest ook wel lachen 's nachts hoor.
    Ik had gehoopt dat ze zou gaan slapen als ze bij mij in bed zou liggen, maar nee...mijn vriend werd steeds een de haren getrokken en mevrouw had de meeste babbels.
    Gelukkig ging het afgelopen nacht erg goed, van 7 tot kwart voor 7. Nu maar weer afwachten!
     
  8. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark had ook een periode van buikkrampjes, toen hij vier maanden oud was. Het was een zware periode; ik haalde mijn slaap in, doordat ik tijdens het voeden naast hem in slaap viel. Ik schrok er soms van.

    Mark slaapt normaal rond zeven uur. Hij wilt nu pas slapen, maar huilt als zijn speentje uit zijn mond valt. Ook sprongetje en verkoudheid.
    Ik vind dat hij ook een beetje schor klinkt. Ik vind dat erg.
     
  9. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik dénk dat r hier weer n zonnetje in huis bijgekomen is! :) ;) Vanochtend speelde Justin eerst zoet in bedje. Na n tijd heb ik m er uit gehaald voor de fles en heeft hij nog even zoet gespeeld in de box. Of juich ik nu te vroeg>? ;)
     
  10. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    volgesn mij heeft ryan ook last van die sprong :confused: :( hij wordt snachts regelmatig wakker en dan jammert hij , dat deed hij nooit.

    Wat doen julie hieraan of gaat t vanzelf over
     
  11. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Meestal ga ik dan naar Justin toe als hij écht huilt. Als hij jammert niet en hoop ik dat ie weer wegzakt. als ie na n kwartiertje nóg jammert, ga ik kijken, geef zn knuffeldoekje terug (als ie die heeft weggesmeten) en n kus en ga ik weer weg. Ik merkte wel dat Justin heel graag bij me wilde zijn toen. Dus ik heb wel eerder toegegeven als anders.
     
  12. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    wat is een sprongetje?
     

Deel Deze Pagina