Ons zoontje van volgende week 8 maanden heeft afgelopen donderdag,vrijdag en zaterdag(gisteren) koorts gehad iedere keer bij de 39 graden. We denken dat zijn 3e tandje er aan komt. Vanmorgen zijn temperatuur gemeten en dit was 37.4 hopenlijk gaat de temparatuur nu ook niet meer omhoog. Maar dit is dus even afwachten. Nou hoor ik allemaal verhalen dat het goed is om juist met de kleine naar buiten te gaan als hy verhoging/koorts heeft is dit wel waar ? Ik dacht juist dat het goed was om dan binnen te blijven. Nou is vanmiddag hier in de wijk vanalles te doen met drumbands en we wilden daar eens een kijkje gaan nemen. Maar vraag me af of dit nou kwaad kan of niet tot nu toe heeft hy alleen een klein beetje verhoging 37,4 wat zouden jullie doen ?
Ik zou lekker naar buiten gaan.. het is altijd gezond om een frisse neus te halen! Tenminste dat is mijn redenatie. Als hij gewoon vrolijk/actief is, lekker even naar buiten. Ohja en 37,4 vind ik geen verhoging hoor, gewoon normale temperatuur.
als youame alleen koorts/verhoging heeft en ze is gewoon vrolijk ga ik wel ff met der naar buiten om een frisse neus te halen
dokters zeggen ook dat kindjes dan gewoon naar buiten mogen, alleen moet je dan opletten met temperatuur schommelingen (in de wind uit de wind) maar verder is het geen probleem.
Mijn huisarts zegt altijd als kinderen alleen koorts hebben en zich voor de rest gewoon goed voelen is het geen probleem om naar buiten te gaan, het schijnt dan goed te zijn. Als Stijn koorts heeft en het waait zoals nu heel erg hard dan zou ik het niet doen maar als het weer het goed toelaat wel.
zitten hier met hetzelfde "probleem" Mijn dochter had vorige week 2 dagen 38,7 en sinds gisteren weer. Dit keer geen rode billen maar wel hangerig en slecht slapen. Morgen moet ik toch echt een aantal boodschappen doen dus wil eigenlijk wel ff naar buiten toe. Altijd lastig. Ik denk altijd als je zelf niet lekker bent blijf je het liefste ook binnnen dus..... Morgen maar ff afwachten hoe het met dr gaat.
En ja hoor we hebben het probleem ondekt Het is inderdaad zijn 3e tandje We hebben het net zien zitten links boven. Net ook weer even zijn temperatuur gemeten omdat hy wat warm aanvoelt en dit was 38.4 Dus maar weer even afwachten en hopen dat het snel voorbij zal zijn