Even een goed berichtje voor iedereen met een kleintje die in één van de bekende "sprongetjes" zit (of een vervelende fase heeft, voor als je niet in sprongetjes gelooft), ze gaan dus echt voorbij! Na een paar weken van moeilijk slapen, hangerig zijn, huilerig etc is mijn kleine vent nu weer heerlijk vrolijk, hij speelt weer zelf, gaat zonder al teveel morren naar bed en is weer helemaal gezellig! Tijdens het sprongetje lijkt er geen eind aan te komen, maar dan ineens.... HEERLIJK!!!!
ik was ook benieuwd naar de leeftijd dus heb even in je andere berichten gekeken. Als het goed is is je kleine nu ong 9 maanden. De mijne is net 8 maanden geworden dus er staat me nog wat te wachten... hij is zo anders de laatste 2 dagen en doet al wat nieuwe dingen. Ben benieuwd...
ik zit ook echt op het einde van zijn sprongetje te wachten, heb de finale week, maar wordt simpel van het zichzelf niet vermaken, korter slapen en ook 'snachts om de anderhalf uur bleren ipv normaal 12 uur doorslapen:x. Na ieder slaapje denk ik, zouden we het al gehad hebben, maar einde is nog niet in zicht. nog even een paar dagen doorzetten dus! Zaterdag gaan we op vakantie, heb goede hoop dat we het gezeur dan wel gehad hebben, wel een goede timing.
Ja gelukkig wel hè! Het sprongetje van 8,5 maand zit er bij ons alweer even op maar nu kondigt zich de sprong van rond de 11 maanden aan. Kyano is altijd wat eerder en ik begin het nu al te merken. Maar het is nog niet zo heftig als bij 8,5 maand dus ik ben benieuwd.
Hij is inderdaad 9 maanden oud! En ja... het volgende sprongetje zal er wel weer aankomen, maar voor nu even genieten!
Gek, he, deze sprongetjes? Hier is ook iedere keer een drama, en op moment dat ik op het punt sta om neer te storten van dat gehuil en wil haar achter het behang plakken, en mijn oude-vertrouwde valeriaan tabletjes pak, gaat het ineens voorbij en heb ik een schatje van de baby