Voor mijn zoontje hebben we de little company slaapzak en daar zijn we heel tevreden over. Hij heeft de grote maat. Ik vroeg me af vanaf welke maat de kleine maat slaapzak van Little Company goed zit. Heeft iemand deze gebruikt bij een 'pas' geborene?
Ik neem aan dat je de combi sleeper bedoeld? wij hadden deze ons zoontje aangedaan toen hij ongeveer 3 maanden was. daarvoor vond ik het gat voor het hoofdje nog te groot.
Ja bedoel de combisleeper inderdaad. Was inderdaad al bang dat hij nu nog te groot zou zijn. Dan wacht ik nog maar even met er 1 aan te schaffen!
Wij hebben de puckabag en ik vind hem fantastisch Wij hebben ook de roze combisleeper maar als ik iemand 1 van de 2 mag aanraden dan doe ik dat zeker voor de puckabag. -Hij blijft na vaak wassen zachter dan de cs -Hij heeft een heerlijke teddystof aan de binnenkant -Heeft ook teddy in de mouwen -En je hoeft er maar 1 te kopen omdat ze zeker tot 2,5 jaar passen en je dus niet eerst een kleine en daarna een grote te kopen -Voor de hele koude nachten zitten er ook nog wantjes aan vast waardoor ze niet wakker worden met koude knuistjes We hebben Tess erin gelegd vanaf 4 maanden. Daarvoor gebruikte we de cs maar wilde een extra zak voor als deze in de was zou zitten en ik moet eerlijk zeggen dat we sinds ze in de puckabag slaapt niet meer in de cs heeft gelegen omdat ik hem namelijk direct na het wassen in de droger gooi zodat ze gewoon lekker warm kan slapen!
ik heb de combisleeper en gebruikte hem vanaf 4 weken, tot 6 weken en toen overgegaan op inbakeren. Hier met 3.5 maand mee gestopt en nu weer in de combisleeper. Maar wij hebben best een grote jongen en merk dat hij nu al heel nauw sluit bij het nekje, dus vind hem eigenlijk best klein..
Chloé slaapt nu nog in de puckababy en ze begint zich nu al onder de dekentjes weg te wurmen dus denk dat de puckabag voor ons de ideale oplossing is evenals voor Chloé zelf!
Vanaf 3 maanden ongeveer ben ik de combisleeper gaan gebruiken. Ik heb met een paar steekjes de nek wat smaller gemaakt. Dat vind ik zo jammer aan die combisleeper, die gaten zijn zo achterlijk groot, wat dat betreft ben ik meer tevreden over de slaapzakken van de Hema, maar ja, die hebben niet zulke lekkere warme.
Wist niet dat puckababy nu ook een 4 seizoenenslaapzak heeft! Dan gaat het die worden. Ik heb nog een 'gewone' puckabag, die hebben ze nu niet meer zie ik, en die pasvorm is erg mooi. Valt inderdaad klein, dus misschien kan ze die best snel aan. Hij is wel weer prijzig zie ik, maar vooruit..