Ons meisje wil vanaf dat ze een maand of 2 is niet in de maxi-cosi niet in de kinderwagenbak maar nu ook niet in de buggy. 8 van de 10 keer zet ze het op een huilen als we 5 minuten onderweg zijn. Ze begint zich af te zetten en te wringen met haar lijfje. We dachten eerst het is de maxi-cosi en de kinderwagenbak wat ze niet fijn vind maar nu we haar sinds een weekje in de buggy meenemen merken we dat ze dit ook niet fijn vind. We hebben vanalles geprobeerd om het haar naar de zin te maken of haar makkelijker te laten liggen maar ik kom er niet uit. Het is redelijk vervelend want zelfs een dagelijks rondje met de hond levert al de nodige stress op. Iemand tips of ervaring? Bedankt! Inkie
Zeker vervelend! Als ze in bed/box/wipstoel geen problemen heeft kan je de lichaamshouding iig uitsluiten. Een aantal dingen die je kan controleren: - Is ze te warm of te koud gekleed? - Zijn de gordeltjes goed afgesteld, niet te strak? - Eventueel zo'n speeltjes slinger ter afleiding - Mss verveelt ze zich wanneer ze te lang stil ligt, kan ze voldoende zien? Dit zijn de dingen die mij zo 123 te binnen schieten..
Wat denk je van een draagdoek ? Dat is zooooo lekker en helemaal niet zwaar. Mijn soufian is 16 maanden, 10 kilo en die draag ik nog bijna altijd. De buggy staat de verstoffen in de garage. Ik heb een foto in mijn album gezet. Voor meer info mag je me altijd pb-en, ik weet er heel veel vanaf. Liefs Ilja
Kunnen ze ook wel een hele dag in de draagzak? Als je bijv naar de stad gaat? Is het niet slecht voor de rug? Ik wil graag een babybjorn aanschaffen, maar ze zijn zo duur. Ben bang dat ik hem niet gebruik.
Een draagzak bedoel ik dus niet ! Babybjorn is niet goed voor het ruggetje en de heupjes van je baby. Ik bedoel echt een doek, die je omknoopt. Hierin wordt zowel jij als de baby volledig ondersteund en ze zijn al vanaf dag 1 te gebruiken. Kijk eens in mijn album wat ik bedoel !
jemig meid wat n sterke rug heb jij dan! Door bekken problemen en een hele holle rug is t bij mij niet mogelijk om heel lang met hem op mijn buik te lopen, maar petje af voor jou!
Bedankt voor de tips. Ik heb alle mogelijkheden die jullie noemden al geprobeerd. Ze kan wel prima in haar bedje/wipstoel/box liggen dus idd lichaamshouding zal niks verkeerds mee zijn denken wij ook... Het feit dat ze niet genoeg kan zien zou misschien iets kunnen zijn want ze kan nog niet goed zelf zitten dus zakt ook echt onderuit als je haar wilt laten zitten dus nu ligt ze nog grotendeels in de buggy, misschien dat het minder word als ze kan zitten...ik hoop het! Zo'n draagdoek heb ik ook, maar ben zelf zwaar rugpatient en ook al zeggen ze dat het niet zwaar is, ik vind wel wel! Voor 20 euro mag ie de deur uit voor de liefhebster (excl. verzenden) Hij is licht beige/creme kleurig. Ik heb de gebruiksaanwijzing er ook nog bij. Inkie
Ik heb idd ook de tricot-slen en de combi-cotti... en gebruik hem ook regelmatig! Heerlijke doeken zijn het!
Mijn MT heb ik zelf laten maken door mijn moeder, als je de beschrijving wil, stuur me maar een pb. Ik had een stof van de markt en met goed garen erbij heeft de doek me misschien net 20 euro gekost. Hierbij een foto van toen Soufian 10 maanden was : En de doek is veel beter dan een babybjorn omdat zowel jij als de baby veel beter ondersteund worden. Voor de baby is het bovendien stukken beter voor de ruggengraat en de heupjes. Je kan ook kiezen voor een knoopdoek, hiervan staat een foto in mijn album. Vragen ? Stel ze gerust !
Ik had precies hetzelfde bij mijn dochtertje! Ze vind het wandelen eigenlijk pas sinds 2 maanden leuk. Daarvoor was het ook altijd krijsen. Ik ben gewoon veel thuisgebleven en zij had daar baat bij. Nu kan ik bijna alles met haar. Ze is er een beetje overheen gegroeid..