Sprongetje of iets anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama26, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Volgens mij heeft ze echt een sprongetje, sinds 4 dagen slaapt ze niet meer tussen 3 en 7 uur. Dan huilt ze nadat ze 3 kwartier geslapen heeft, net zoals in het begin toen ze een paar weken oud was (het bekende huiluurtje).

Voorheen sliep ze dus van 16.00 uur en moest ik altijd om 19.00 uur wakker maken. En nu sinds 4 dagen valt ze moeilijk in slaap en wordt ze dus na 3 kwartier wakker. En slaapt ze dan niet meer tot 19.00 uur. Ik vind moeilijk wat ik dan moet doen. Laten huilen werkt niet, ze huilt dan gewoon door. Ik neem haar mee naar beneden in de box vind ze het dan wel goed. Maar moet ze niet slapen? Dadelijk went ze hier aan, want dit is natuurlijk net rond onze etenstijd.

Is dit een sprong of blijft dit zo?

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    maar waarom zou ze perse dan moeten slapen, het lijkt me beter als ze wakker is en dan rond 20 uur de fles krijgt en dan naar bed gaat voor de nacht straks. dat lijkt mij tenminste wel een prettig ritme.
    ze geeft zelf haar ritme aan en die verandert elke keer wel weer wat. ook is ze dan gewend als ze straks met de pot mee eet. of vindt je het lastig als ze wakker is als jullie gaan eten?
    mijn dametje verandert ook nog steeds haar ritme en slaapt wanneer ze wil en is wakker wanneer ze wil.
    je vertelt dat ze het in de box wel goed vindt, dus ze is wakker en wil lekker spelen. het verandert nog wel weer een keer hoor!
    :)

3. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Als ze tevreden is dan vind ik het ook prima, maar ze jengelt en huilt dan. Nu slaap ze opeens.

We hebben op het moment op zich wel een ritme, maar wanneer moet ze het ritme krijgen dat ze dan mee eet met ons? Dat vind ik ook wel gezellig namelijk.
    Onze tijden zijn nu 7 - 11- 3- 7 en 11 (of half 11 eigenlijk de laatste fles).

Als ze mee eet, maar ik neem aan dat dit nog even duurt toch, wat worden dan de tijden?

4. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    dat is afwachten hoe lang ze op haar eten kan teren, sommige kindjes willen om half 6 al eten en sommigen later, dat is gewoon afwachten. ik ben daar ook erg benieuwd naar. ik kan het me niet eens meer herinneren van de oudste dus ik ga er vanuit dat het heel vanzelf gaat. vaak is het zo dat als ze 's avonds mee gegeten hebben dan vak nog om een uur of 7 de laatste fles krijgen en dan naar bed gaan, mar dat ligt aan je kindje!
    ls ze jengelt en huilt dan is het vast het huiluurtje, das meestal ook rond die tijd, mijn meisje heeft dat vaak iets later, rond een uur of 7. volgens mij hoort dat er gewoon bij!

5. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik dacht dat het huiluurtje over was als ze ouder werden? Ze heeft al 2 maanden geen huiluurtje meer tussen 3 en 7 uur 's avonds. En nu opeens weer wel? Is dat niet raar? Of blijft dit nu altijd zo?

6. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    het huiluurtje blijft volgens mij nog wel hoor, komt en gaat voor zover ik me kan herinneren bij onze oudste!

Deel Deze Pagina