Wat gaat jullie kindje dragen met de feestdagen? Ik ben alvast aan het rond kijken voor iets leuks voor onze kleine meid voor met de feestdagen maar heb nog niks leuks gevonden. Wat hebben jullie gekocht of gaan jullie kopen voor de feestdagen? Kom maar op met plaatjes/foto´s.
Mijn dochtertje wordt op eerste kerstdag 1 jaar. Voor haar heb ik een zwarte jurk (satijnachtig) zonder mouwen met een strik voorop, bij de verhoogde taille. Daaronder doe ik een paarse ajour romper en erop eventueel nog een paarse bolero met korte mouwtjes. Eronder krijgt ze een paarse maillot. Mama's lievelingskleur is paars! Om de jurk wat wijder te laten vallen, heb ik er nog een rokje met laagjes onder, maar weet niet of ik die ga gebruiken. Een foto heb ik er nog niet van gemaakt, zal ik nog een keer doen.
Dat lijkt me een erg feestelijke outfit....ben benieuwd naar de foto. Ik vindt paars ook erg mooi. Dubbelfeest voor jullie meisje!
Ja, ik heb de kerstjurkjes ook al in de kast hangen Jurkje 1 is een echt feestjurkje met een bovenlijfje van zwart fluweel met korte mouwtjes. Het rokgedeelte is van satijn, roomwit met zwarte stippen/bollen. Hoog in de taile een fluwele rode strik. Onder komt een rode maillot en zwarte schoentjes en in haar haren een speldje van fluweel rood. Jurkje 2 is een "gewoon" jurkje maar wel feestelijk. Is een rood babyrib jurkje met een geruit centuurtje. Onder het jurkje een ecru maillot met kerst legwarmers. Mochten deze 2 vies worden dan heeft ze nog genoeg andere mooie jurkjes in de kast die zeker ook met de feestdagen gedragen kunnen worden I love little dresses!!
ik denk hier: een donkerblauwe broek met krijtstreepje, met daarop een wit overhemdje. andere dag een zwarte broek met een grijs/zwart geruite spencer. Hopelijk past hij het tegen die tijd, het is hem nu echt nog te groot hahahaha.
ik wacht nog even op de feestcollectie die komt meestal half november wel uit maar in ieder geval iets feestelijks
wanneer komt de feestcollectie van h&m? ook half november? ik hoorde dat die erg leuke dingetjes had de voorgaande jaren.
Ik ga zo lekker shoppen voor de kerst, ik denk dat ik voor zo'n schattig 'mijn eerste kerst' outfitje ga haha