tips voor alleen slapen baby 5 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lia89, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mensen.
    ik hoop dat iemand van jullie tips heeft voor mij.
    Mijn jongste is nu 5 maand oud. Ze is super vrolijk en lacht de hele dag. Alleen overdag wil ze alleen maar bij mij in de draagdoek slapen. Heel soms lukt het om een powernapje in de kinderwagen te doen met de stofzuiger aan ( ze valt in slaap als ik s ochtends aan het stofzuigen ben) tweede keer op die zelfde dag lukt niet nog eenkeer met de stofzuiger aan. Soms wil een korte wandeling buiten in de wagen wel. Maar voor alles geldt maximaal 1 keer op een dag en kort.
    'S nachts slaapt ze in de co sleeper. Ik voed haar in slaap, dan leg ik haar weg en dan moet ik liggend verder voeden. Dan laatze op den duur los en is het goed. In de nacht als ik haar voed dan kan ik haar zo wegleggen de eerste keer. Als ze daarna wakker word blijft ze naast mij in bed.

Ze heeft heel veel mama honger maar ik kom zo bijna nergens meer aan toe. Als zij wakker is kan ik wat doen maar dan wil ik natuurlijk ook gewoon even met haar spelen. Verder kan ik natuurlijk wel wat met mijn oudste spelen omdat je mobiel bent en je handen vrij hebt met een draagdoek.

Knuffeltjes heeft ze niks mee(ook niet met mijn geur) en speen accepteertze ook niet. Ze laat zich niet foppen ;) ( ee hebben geprobeerd avent, bibi, difrax, suominex en beweegbare nuby dental) . Inbakeren etc wil ze ook echt niet.

tips zijn meer dan welkom! Ik wil haar natuurlijkveel blijvendragen en ik zie haar echt niet als last! Heerlijk een knuffelig mama's meisje maar een keer mijn handen vrij zou fijn zijn.

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Jammer dat inbakeren niet werkt, meestal is dat wel dé oplossing bij mama honger.
    Wil ze op haar vingertjes zuigen in plaats van een speen? Je kunt proberen om steeds haar handje naar haar mond te doen als ze moppert, misschien vindt ze dat wel fijn.
    Wat gebeurt er eigenlijk als je haar weglegt, gaat ze echt huilen of alleen mopperen? Als ze niet overstuur is zou je het ook even kunnen laten en zien wat er gebeurt. Kun je haar wel in de box leggen of accepteert ze dat ook niet?
    En is ze wel moe; sommige baby's hebben gewoon heel weinig slaap nodig, niet fijn voor mama, maar ja.

Deel Deze Pagina