sprongetje ofzo? Aandacht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Breng eens een bezoekje aan een osteopaat. Hier was ze ook erg onrustig en veel huilen, ook bij mij. Rond 6 weken werd het ook steeds erger.
    Osteopaat heeft het een heel stuk kunnen verholpen. Verder heb ik haar de eerste 3 maanden veel bij me gedragen, dan viel ze vaak wel in slaap. Ons meisje is ook eentje met een gebruiksaanwijzing en kon niet in slaap komen waardoor ze overprikkeld raakte en ging huilen, nou ja krijsen beter gezegd.
    Je hoeft je niet opgelaten te voelen hoor! Ik voelde me wel erg machteloos, je wilt graag een tevreden baby en ik had het van tevoren mooi bedacht. Gewoon m'n baby veel bij me houden, dragen, bij me laten slapen etc en voeden op verzoek. Dat viel ook een beetje tegen dat het niet de oplossing hier was voor een tevreden baby. Ik hield haar wel altijd bij me als ze huilde.

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Wat moet ik bij een osteopaat? Wat doet zo'n kerel dan?

3. kwebbel86

Nu ligt ze weer heel lief op mijn buik lekker te kraaien, baby's...... mysterieuze wezens :):cool: maar dit zijn de genietmomenten :D:D

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
  5. kwebbel86

Ik denk niet dat wij baat hebben bij een osteopaat gezien wat zo iemand doet.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0

Deel Deze Pagina