Breng eens een bezoekje aan een osteopaat. Hier was ze ook erg onrustig en veel huilen, ook bij mij. Rond 6 weken werd het ook steeds erger. Osteopaat heeft het een heel stuk kunnen verholpen. Verder heb ik haar de eerste 3 maanden veel bij me gedragen, dan viel ze vaak wel in slaap. Ons meisje is ook eentje met een gebruiksaanwijzing en kon niet in slaap komen waardoor ze overprikkeld raakte en ging huilen, nou ja krijsen beter gezegd. Je hoeft je niet opgelaten te voelen hoor! Ik voelde me wel erg machteloos, je wilt graag een tevreden baby en ik had het van tevoren mooi bedacht. Gewoon m'n baby veel bij me houden, dragen, bij me laten slapen etc en voeden op verzoek. Dat viel ook een beetje tegen dat het niet de oplossing hier was voor een tevreden baby. Ik hield haar wel altijd bij me als ze huilde.
Nu ligt ze weer heel lief op mijn buik lekker te kraaien, baby's...... mysterieuze wezens maar dit zijn de genietmomenten
Fijn dat die momenten er ook zijn en daar dubbel van genieten! Osteopathie bij kinderen Onrustigebaby.nl | Osteopaat
Ik wilde deze site vanmorgen linken maar die deed het toen niet en had niet zoveel tijd. NVO Osteopathie: Veel voorkomende klachten bij baby Maar ze kunnen vaak wat betekenen bij onrust, veel krampjes, refluxklachten, veel huilen, etc.