Hoi Dames, Een vraagje, vorige week heb ik al een vraag gesteld, maar hierop werd niet gereageerd, dus waarschijnlijk niet herkenbaar. mijn dochtertje is 3 maanden en sinds 2 weken erg onrustig en veel huilen, vorige week is ze krijsend wakker geworden, en ik had haar na bijna anderhalf uur nog niet stil, na overleg met het cb de huisarts gebeld, deze kwam en kon nix vinden, mogelijk kwam het door 'koliek'?? ze is nu nog steeds veel onrustig en af en toe flink huilen, zo kennen we haar niet!! ik geef borstvoeding en zat nu te denken, dat ze misschien ergens niet tegen kan, hoe kan ik hier achter komen? ze heeft geen uitslag/eczeem! wel heeft ze een aantal dagen heel dunne ontlasting gehad, zo dun als urine, en nu vandaag heb ik haar 5e poepbroek verschoond... wie herkent dit??
Als je bv heeft, kan je dan best een dagboek bijhouden. Wat eet jij, en zie je dan een relatie met meer of minder ongerust bij haar. En dan gaandeweg proberen uit te sluiten.
zou dat al kunnen tandjes?? ze kwijlt wel en blaast belletjes, maar is het niet heel vroeg? ik probeer wel goed te drinken ja, maar het kan beter kan dat ermee te maken hebben?
De voeding kan geconcentreerder worden en dan kan er anders op gereageerd worden En tandjes Ja dat kan zeker onze kleine man heeft er nu 2 Maar ik kon ze al zien met 2 mnd duurde alleen ff voor ze door kwamen