Onze dochter wordt over twee weken een jaar. Nu zijn er enorm veel cadeaus te verzinnen, maar ben benieuwd wat nou echt het succes cadeau bij jullie is geweest. Met welk cadeau speelt jullie kindje verreweg het meest?
https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=320&bih=416&tbm=isch&sa=1&q=ballenbaan+met+hamer&oq=ballenbaan+met+hamer&gs_l=mobile-gws-serp.3...50595.53627.0.53995.11.11.0.0.0.1.193.1012.8j3.11.0...0.0...1ac.1.VwFzJRok8Vg#i=1 Gijs heeft deze van een vriendin gehad en die is op de dag van vandaag nog steeds groot succes. Gaat geen dag voorbij of hij speelt er even mee
Alle cadeaus waren een succes bij onze knul. Nu, één jaar later speelt hij nog steeds vrijwel dagelijks met zijn bakfiets (loopfiets). Hij heeft ook een stoel gekregen van sit&joy. Dat kon hij in het begin nog niet veel mee, maar hij gebruikt hem nu elke dag. (Misschien voor jullie dochter ook leuk voor Sinterklaas of Kerst, als je dat viert. Want dan moet je natuurlijk ook weer wat verzinnen en dan is ze net iets ouder.)
De zand/water tafel van little tikes. Aaan de ene kant kan water in en kunnen de poppetjes van een glijbaan, en de andere kant kan zand in. En zijn ballen bak/tent vind hij erg leuk. En de driewieler met duwstang.
Mijn zoontje wordt ook bijna een jaar. Ik heb voor hem een opblaasbad voor in de douche gekocht en een slee voor in de winter. Nu maar hopen dat het gaat sneeuwen Hij heeft al heel veel speelgoed en zal ook nog wel veel krijgen.
Dochter kreeg van ons op haar 1e verjaardag een houten rode loop-bakfiets. Ze speelt er ook nu nog heel veel mee, en ook haar broer vindt het nog steeds een leuk ding. (in het begin ging hij fietsen met z'n zusje in de bak, echt superleuk!) Verder de blokken en de duplo die zoonlief op zijn 1e verjaardag kreeg, dat is ook voor jaren speelplezier.
Loopfietsje van Nijntje, geweldig ding! Zoontje liep pas met anderhalf jaar, maar hobbelde wel vanaf 1 jaar enthousiast achter dat ding aan
duplo primo en de loopauto (hier de echte duplo pas vanaf 2 jaar een succes hoor)..oh ja een activiteitentafel vond (en vind zijn broertje nu) ook erg leuk.
Hier drie dingen: 1) zandbakschelp (maar dat is lastiger in de winter) 2) houten loopfiets 3) houten duwkar met blokken --> de blokken vond hij eerst nog niet interesaant maar gebruikte hij dat ding om mee te lopen. We hebben er echt kilometers mee gewandeld toen hij nog niet los kon lopen. En nu sinds twee maanden is hij gek op die blokken en bouwt er echt megatorens mee en elke keer verzint hij wel weer iets nieuws.... Sinds gisteren bouwt hij er steeds een kippenhok bij (GEEN idee hoe hij daarbij komt maar ik lach in een deuk) Xx
Hier 3 dingen die om de winst strijden, en waar alledrie dagelijks mee gespeeld wordt: De wheelybug (wij hebben de tijger) Tijger - Wheelybug Loopauto - Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! Blokkentrein van Hema vormentrein - HEMA Little People (was hier geen verjaardagscadeau, maar we hebben de volledige verzameling van mijn neefjes gekregen, inclusief boerderij, paardenstal, dierentuin, politiebureau, enzv, en mijn zoontje is er weg van! Vooral de dierenpoppetjes vindt hij geweldig.)
Dochter: Duplo en houten loopfiets. Inmiddels is loopfiets echt te klein en staat hij op zolder. Ik moest dochter plechtig beloven hem niet weg te gooien/te verkopen. Met duplo speelt ze nu nog regelmatig. Zoon: Duplo speelt hij dagelijks mee, loopauto speelt hij buiten nog steeds graag mee.
Eva heeft toen ze 1 jaar werd van ons de ballenbaan van playskool gekregen, daar heeft ze veel mee gespeeld en ze spelen er nu nog wel eens mee en dat vinden ze dan echt onwijs leuk