iris is nu al 2 dagen erg jenelig en uit het niets huilen . De middag fles wilde ze vanmiddag ook opeens niet meer . ze heeft al weken lang last van hard tandvlees veel kwijlen en stopt van alles in haar mond . haar onlasting is de laaste dagen ook groener /drassiger als anders en als ze gepoept heeft huilt ze wat ze anders nooit deed . zouden dit nu eindelijk tekens van doorkomende tamdjes kunnen zijn ? en hoe lang kan dat duren ? ze heeft trouwens geen koorts en ook niet gehad . wie o wie kan mij het vertellen , want ze laat niet in haar mondje kijken of zo
hmm ze laat niet in haar mondje kijken? ik weet niet of je korte nagels hebt , anders kan je eens proberen om je vinger in haar mond te krijgen en dan zachtjes langs het tandvlees voelen of erop laten bijten door haar<--- dan voel je meestal wel als er al een zit succes ermee grtz Ramona
Als ik je verhaal lees, denk ik inderdaad dat het doorkomende tandjes zijn! Waarschijnlijk voel je ook nog geen tandje, het doorkomen van het tandje doet het meeste pijn. Als je eenmaal een puntje voelt, zijn de klachten vaak direct over. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar bij de apotheek kun je homeopatische druppels halen. Heb gehoord dat dit heel goed werkt. Succes!