Ik zag bij onze kleine van 7 weken vanmorgen opeens een opgedroogd bloedplekje op zijn gezichtje, ik heb het weggeveegd en toen kwam er weer een beetje bloed uit. We hebben zitten piekeren waarvan het kan zijn. Het is niet een wondje van krabben want het is echt een enkel klein sneetje zonder krabsporen erbij. Nou, we hebben het maar gegooit op 'zal vannacht wel gebeurt zijn' Nu lag ie vanmiddag lekker bij papa en opeens zie ik dat ie naast zijn neus weer een sneetje heeft. Toch weer niet echt opgelet ... we snapten er niks van... Nu net lag hij echt op schoot bij mijn man en opeens ziet hij WEER een sneetje! En hij heeft echt gezien dat de kleine nergens tegenaan lag, niets tegen hem aan kwam of heeft gekrabt! Wat kan dat dan zijn? Vind het een beetje eng... Hij is wel de hele tijd aan t huilen van wat wij denken krampjes...het kan toch niet scheuren van de huid oid zijn? Het bloed ook echt een beetje Morgen ga ik zeker de dokter of CB bellen maar ik hoopte dat iemand mij hier al gerust kan stellen/ vertellen wat het kan zijn. Alvast bedankt Marjolijn
hi.. spontane sneetje zegt me niets... spontane blauwe plekken wel...... Morgen gelijk bij HA aan de bel trekken.....! CB zou ik zelf niet doen.... HA zijn toch wat''beter'..... iig sterkte, want is toch "eng" als je kind iets heeft en je weet niet hoe/ of wat..... Wil je even laten weten wat de ha zei.... ben wel benieuwd... xxmona
M'n man zweert dat hij echt niet met z'n nageltjes bij zijn gezichtje zat...maar ja...het lijkt me toch het meest logisch... Zal het nog beter in de gaten houden, de nageltjes heb ik pas nog geknipt/ geveild dus daar kan ik niks meer aan verbeteren. Eerder heeft hij ook wel eens krasjes gehad maar dan zag je echt een streep over het gezichtje lopen, dit is echt een klein sneetje en rondom wat bloed...nu op 3 plekken pfff Bedankt voor het meedenken in iedergeval!
Hij heeft een droge huid ja, zeker tussen z'n ogen. Maar ik denk toch dat het de nageltjes waren, er is niks nieuws bijgekomen gelukkig. I blijf het in de gaten houden en als het weer op mysterieuze wijze verschijnt ga ik zeker de dokter eens bellen. Bedankt allemaal, ik ben een stuk opgeluchter
van een droge huid kan het namelijk ook komen, dat had mijn meisje in het begin ook namelijk, allemaal scheurtjes daardoor. en anders idd maar goed in de gaten houden!