sprongetje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door assepoester15, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assepoester15

3 jan 2008
    27
    0
    0
    Ik zou graag willen weten wanneer mijn zoontje een sprongetje maakt. Er zijn standaard weken waarin een sprongetje plaatsvindt. Wie weet waar ik een overzichtje kan vinden van die weken? Dan kan ik me een beetje voorbereiden. En ik geloof dat 't te maken heeft met de uitgerekende datum en niet de bevallingsdatum. Wie kan mij meer vertellen?

grtjs Astrid

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    www.oeiikgroei.nl

daar staat alles wat je wil weten op , je kunt je zelfs aanmelden zodat je een emailtje krijgt vlak voor dat je kindje waarschijnlijk een sprongetje gaat maken.

3. assepoester15

3 jan 2008
    27
    0
    0
    Dat was mij ook verteld, maar ik kan helaas niet vinden waar ik me kan aanmelden.... Heb zowat de hele site "aangeklikt".

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    maak je niet te druk om het aanmelden voor die mail, want die is waardeloos, sorry dat ik het zeg. De ene keer krijg je hem wel, de andere keer niet, de volgende keer een paar weken te laat, etc. Laatst kreeg ik zelfs ineens een mail over een sprong in de eerste paar maanden terwijl mijn dochter al 19 maanden is :(
    Maar goed, een duidelijk overzicht van de sprongetjes staat wel in het boek 'oei ik groei', je zou van de betreffende bladzijde even en kopietje kunnen maken in de bieb? En dan op het moment zelf even op de website kijken voor meer info? Of natuurlijk het boek aanschaffen of cadeau vragen ofzo ;)

5. assepoester15

3 jan 2008
    27
    0
    0
    Het boek Oei, ik groei! heb ik geleend van iemand. Maar waar staat dan dat schema?

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Voorin het boek staat een soort van schema met de weken. Daar staan ook oa de donderwolkjes zodat je weer wanneer de hangerige periode begint.

7. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    bij mij is het pagina 22, de 2e of 3e pagina in het eerste 'echte' hoofdstuk

Deel Deze Pagina