Mijn dochtertje is 11 maanden en gecorrigeerd 8 maanden (3 maanden te vroeg). Ze is nu al een week heeeeeeeeeel erg moe, hangerig en huilerig. Ze drinkt wel goed en ze eet ook goed. Maakt verder dus geen zieke indruk maar ze is ook echt niet vrolijk terwijl ze dat toch altijd wel is. Ook is ze ineens snachts weer wakker . Ze tandenknarst ook en dat wijst meestal op een tandje, maar er is niks te bekennen in haar mondje.. Zou dit een sprongetje zijn? Sinds kort gebruiken we kraanwater voor de fles. Geen pakken meer dit zou toch niet de oorzaak zijn hiervan?? Heeft iemand een idee? Groetjes
het hoeft het water niet te zijn, maar het kan wel natuurlijk. Het heeft toch een andere samenstelling en het kan krampen geven. Je zou als tussenoplossing kunnen proberen om het water te koken wat je uit de kraan pakt.
Huilt je kindje ook zo erg als je wegloopt? En wil constant opgepakt worden? Dan heeft je kleine een sprong ook mijn zoon heeft er ook last van... De Oei ik groei boek is een uitkomst ! Hij is nu 7,5 mndjes,en krijst de hele dag Wat er in die boek staat is dat hij terug naar mama wil en in paniek raakt omdat ik kan weglopen en hij nog niet een kruip baby is... Moet je die boek maar eens lezen echt een super boek!