even nieuwsgierig en misschien doe ik zo inspiratie op... welk tafeltje en stoeltje hebben jullie gekocht voor jullie dreumesje? ben benieuwd!
kritter serie van Ikea. In het wit (of in elk geval, dat was het toen we het kochten, inmiddels is het leuk gekleurd door alle potloodstrepen die buiten het papier gaan )
Oh, lees even mee, want ook hier zijn we daar voor aan het kijken!! (net als een grote, degelijke speelgoedkist...meesten zijn zo klein...iemand ervaring/tips etc?)
hallo wij hebben een tafeltje en stoeltjes en grote opbergkist van de ikea van de collectie stuva is super fijn en is een grote op bergkist voor speelgoed en super stevig
hier de Ikea mammut stoel en tafel, maar de tafel hebben we 2e hands, want ik vond de kleuren die ze nu hebben niet mooi! We hadden er een ikea opbergbak bij gevonden die er precies onder past.
veel ikea tot nu toe lees ik! daar ga ik dan maar eens kijken.. maar misskchien dat ik ook op MP wel iets leuks kan vinden!
Wij hebben een tafeltje en twee stoeltjes van "jetsit" gekocht via internet, hartstikke leuk. Je kunt ze in verschillende kleurcombinaties krijgen en achter de rugleuning van de stoeltjes is plek om een leuke tekening of een foto of zo te plaatsen. Google maar eens, ben benieuwd wat je ervan vindt...
Wij hebben ze van de ikea staan, Lack tafeltjes en Minnen stoeltjes. Even gezocht, maar heb niets anders dan deze foto -> Bekijk bijlage 202886
ik ga voor de oudste straks ook een lack tafeltje halen en dan een krukje van mammut. Een stoeltje van mammut hebben we al
Wij hebben van mp zo'n driehoekig jaren vijftig\zestig tafeltje met buizenpootjes in lichtgeel, en straks van ikea de gekleurde draadstoeltjes erbij: FÄRGGLAD Kinderstoel - IKEA