tips cadootjes eerste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niki, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hee hallo dames,

    Even een vraagje: over een maandje wordt Hugo alweer 1 jaar.
    Nu vraagt mijn schoonmoeder de hele tijd of ik al iets weet voor z'n verjaardag...
    Dus mijn vraag... hebben jullie echte goede tips voor nuttige cadootjes, waar je echt iets aan hebt. Ook voor aan andere mensen te vragen?
    Bijv. een winterjas omdat de winter er weer aan zit te komen. (welke maat zal ik dan vragen Hugo heeft nu maat 80, daar past hij goed in)
    En heeft iemand verder nog tips voor zo'n eerste verjaardag... ik ben iemand die graag goed voorbereidt wilt zijn... (beetje controlfreak, zeg maar... :confused: :oops: )
    Alles tips/cadootjes zijn welkom!
    Aan echte schoenen heb ik ook al gedacht de fysio zei vorige week dat ik over een maandje wel met schoentjes mocht beginnen, maar is dit niet veel te vroeg?

    Groetjes Niki
     
  2. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    toevallig wou ik hier ook een topic over openen!
    ik vraag me dit ook al wat
    misschien wat kleren voor de winter is ook altijd makkelijk!
    ik kijk even mee!
     
  3. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    v tech heeft leuke dingen. kleren idd en verder krijgt rene een loopauto en een driewielerfiets met zo'n duw stang.
     
  4. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, aan zo'n loopauto was ik ook al aan 't denken, maar dat speelgoed neemt zoveel plaats in beslag... we hebben (nog) niet zo'n grote huiskamer... een driewieler-fietsje heeft Hugo bij t dopen gekregen.
    Ja, ik dacht ook aan wat winterkleren...!
    Alvast bedankt, hopelijk komen er nog meer tips!

    gr. Niki
     
  5. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    hangt natuurlijk af van je kindje.
    Mijn zoon van 2,5 houdt van houten puzzels.
    Mijn nichtje juist van boeken.
    Wat kinderen ook altijd wel leuk vinden is liedjes zingen en vtech heeft zo'n boek met dacht 8 liedjes of zo. Daarmee kun je mooi meezingen en hij heeft lichtjes.
    Stoeltje voor op reis. We hebben 2 jaar terug bij hema zo'n reisstoeltje gekocht. Is van schuim die je op alle stoelen kunt opzetten en die je over je schouder kunt hangen (lekker handig voor op visite en op reis, hadden ze dit jaar bij etos of zo dacht ik).
    En wat ik zelf hartstikke handig vind is eigenlijk als de mensen ipv iets duurs iets heel goedkoops kopen en dan het budget die ze wilden besteden eigenlijk op zijn spaarrekening kunnen storten.
    Een kind van 1 jaar weet toch nog niet wat een cadeau is.
     
  6. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Misschien kan je een spaarpot neerzetten waar mensen hun cadeautje in deponeren. En dan kan je kleine cadeautjes vragen zodat Hugo wel wat uit te pakken heeft.
    Ik vind het als het gaat om speelgoed heel moeilijk om dingetjes te kopen voor kids van 1 of 2 jaar. Ik let namelijk heel goed op de leeftijdsadviezen. En ben bang dat ik daar een zeldzaamheid in ben, want Sam kreeg met haar geboorte al dingen voor 3+.

    En winterkleding is altijd handig. Welke maat? Kijk eens naar zijn groeicurve, dan kan je misschien een beetje inschatten welke maat hij heeft rond december.
     

Deel Deze Pagina