Hee meiden, Pfff, even van me afschrijven hoor... Onze kleine is een gemakkelijke baby, maar zeer temperamentvol. Als hij nijdig, is bij ook goed nijdig en laat flink van zich horen. Anderzijds als hij blij is, hoort de buurvrouw hem zelfs kraaien haha! Sinds Een week is het met de voeding ecbt drama. Hij dronk altijd netjes vijf keer 180/6 en liet zo'n 20 a 30 cc staan. Nu drinkt hij zijn ochtendfles maar voor de helft leeg en wil dan spelen. Hij wordt echt boos als ik de fles geef! Dit was om 7:00 uur. Om half tien heeft hij een paar hapjes banaan gegeten en om half elf begon hij te kermen dat hij honger had. Toen dronk hij 130, prima. Vervolgens een uur later had hij weer honger en dronk toen 100 cc 😳 Het slapen ging laatste tijd super! Zo'n drie slaapjes overdag van 1,5 uur en snachts het klokje rond slapen. Nu is het overdag helemaal pet. Het kereltje is doodop en krijst de hele boel bij elkaar omdat hij niet wil slapen. Hij is dan al zo'n twee uur wakker en is dan moe. Hij slaapt vervolgens 45 minuten en heeft dan weer honger. In de nacht slaapt hij, gelukkig, tot nu toe nog door. Ik ben nu helemaal in de war, want ik probeer hem elke avond tussen zeven en half acht in bed te hebben voor de nacht. Het is dan even plannen met de slaapjes, maar dit ging voorheen prima. Gisteren was hij al drie uur wakker en nog wilde hij niet slapen! Gelukkig viel hij na een kwartier alsnog in slaap. Zoonlief is nu 19,5 week. Zit hij in zijn sprongetje? Ik dacht dat baby's er last van hebben in de weken ervoor, dus bijv met 17 weken. Hoe lang kan zoiets duren? Hij is trouwens twee weken te vroeg geboren. Sorry, misschien een onsamenhangend verhaal. Ik ben heel erg moe en dit reageer ik dan weer af op de kleine. Vanmorgen werd ik echt knorrig op hem. Ik weet het...het kereltje kan er niets aan doen, maar ik kan ook maar zoveel hebben. 😢 Heb dan heel veel spijt en knuffel hem dan, maar toch... Nu kwam zelfs de buurvrouw om te zeggen 'goh, hij huilt wel veel he'. Doe ik niets mee hoor, want mijn antwoord was: 'klopt en hebben jullie tegenwoordig een kamerolifantje als huisdier?' (Dat gebonk op die trap van ons buurjongetje...) ze begon er hard om te lachen, dus er niets aande hand. Ben gewoon heel erg moe en wilde het graag kwijt.
Bij sprongetjes zou je uit moeten gaan van de uitgerekende datum, dus wat dat betreft..zou kunnen. Blijft altijd lastig als het even vervelend gaat, maar het gaat vaak inderdaad beetje op en af met fases.
Lastig he dat soort dingen. Beste is toch mee te gaan en niet te veel het schema die je had te willen volgen. Er even doorheen zitten kan gebeuren! Hier is ze in een sprong niet te genieten dus ik ook niet altijd. Hou ook altijd in mijn achterhoofd dat ze er niks aan kan doen maar soms heb ik er ook even genoeg van. Dan ga ik gewoon even wat anders doen en laat haar mopperen ( als ik zeker weet dat er niks is)