zoals de onderwerpregel al aangeeft, vraag ik me af of er meiden zijn die een (moeder)fiets ooit online hebben gekocht? De fietsen zijn daar een stuk goedkoper dan in de gewone winkels. Hoe waren jullie ervaringen en heeft er iemand ervaring met de Sparta Amazone Dynamic, die vind ik namelijk wel erg mooi! zie http://www.bikegigant.nl/files/assort02 ... aam=Sparta Heeft deze ook zo'n ruime ' instap' ? Ben beniewd naar jullie ervaringen! groeten Miepie
Ik heb de amazone trendy 2007. Geweldige fiets! HEb hem ook online besteld bij izibike.nl. Scheelde me zo'n 200 euro. Deze fietsen zijn inderdaad met een ruimere instap.
Ik heb mijn fiets een gazelle bloom (ook mamafiets) ook online besteld. Maar achteraf had ik hem toch liever bij een winkel gekocht. Bij de meeste winkels lijkt de fiets duurder, maar dat komt omdat er een aantal service beurten zijn inbegrepen. Het voordeel van in een winkel kopen is dat de fiets helemaal op je afgesteld wordt daar en je veel makkelijker teruggaat als er iets niet helemaal goed is of even wat anders afgesteld moet worden. Toen ik mijn fiets binnenkreeg moest ik het stuur er nog opzetten en de trappers moester er nog op. Op zich ging dat wel, maar ik heb een paar dingetjes die ik eigenlijk best na wil laten kijken (is niks kapot hoor) maar ik voel me een beetje voor paal staan bij een winkel als ik met een internetfiets aankom (staat op de achterkant). Zo van: jullie zijn niet goed genoeg om bij te kopen, maar wel om de service te verlenen..
ik heb ook een moederfiets gekocht via de site bikemotion.nl dat is dan ook de sparta amazone trendy en dit is echt een aanrader vind ik... hebe r dan alles op en aan zitjes mandje tassen die er speciaal op kunnen met een kliksysteem en daar niet duur fiets is 200 euro goedkoper dan in de winkel de fiets heeft een breed zacht stuur en een grote insatp ideaal gewoon... echt een aanrader.. verder is de gazelle bloom bijna hetzelfde... maar mocht je er niet veel geld aan uitgeven heb je voor minder geld ook gewoon geen of onbekende fietsen zelf durfde ik het niet aan aangezien ik niet 1 van de lichste ben succes met het uitkiezen