Vervroegde Puberteit ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal1984, Jun 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Kyano is nu 14 maandjes en af en toe word ik zo ontzettend moe van hem ! Hij wil overal aanzitten terwijl hij weet dat dat niet mag, hij kijkt altijd eerst om zich heen of niemand hem ziet en doet dan iets wat niet mag ( denk aan kasten open trekken, poes aan zijn staart trekken enz enz ) ... Als ik er dan wat van zeg dan word hij boos gaat schreeuwen en probeert te bijten :confused: , nou ben ik echt tegen slaan maar hij heeft 2x gebeten en heeft echt 2 x een pets op zijn handen gehad want als er iets is wat ik niet wil is dat hij gaat bijten, gelukkig doet hij het ook niet meer, maar damn wat is het een ondeugd, soms moet ik er ook wel om lachen hoe slim die kleintjes al zijn, ze weten precies hoe en wat hahahah :D ..

Zijn er nog meer van die ondeugende kindjes van deze leeftijd ? Is het misschien een sprongetje of is het echt een vervroegde puberteit want het is net alsof ik mijn zusje van 19 zie staan die kan af en toe ook net zo irritant doen :) ....

En hoe gaan jullie hier mee om ?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ow alysia heeft het inderdaad ook rond de 14 maanden gehad.... driftig zijn gaat ze op de grond liggen en rollen.. in ze sloeg me ook.. en alle kasten open trekken en dan alles eruit gooien en alles doen wat niet mag ;)

nu is het bijna allemaal over dus denk zelf dat het een sprongetje is geweest bij alysia..
    nu is ze erg ondeugend dan en als ik nee zeg dan zo kijken van ik doe het lekker toch en begint ze hard te lachen..

maar niet meer zo erg als eerst in ieder geval

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Haha Louise heeft dat ook nu al en ze is nog niet eens 1 jaar...

Bijten, knijpen, slaan en als je dan zegt dat ze je pijn heeft gedaan gaan zitten lachen :(

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hahaha ik kan het manuela ;)
    alysia ging bij haar nichtje langs met ons..
    ze is 3 maanden ouder en haar nichtje val voorover keihard op haar gezochtje gaat alysia keihard staan lachen daarom ;) haha leed vermaak begint al vroeg :)

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hier ook een kleine driftkikker van bijna 16 maanden. Als meneer zijn zin niet krijgt, als het niet lukt en soms om niets, kan hij ineens heel driftig gaan huilen of zelfs krijsen. Stampen op de grond met handen en voeten, of smijten met wat hij op dat moment in zijn handen heeft. De enige remedie is proberen het te negeren, en voorkomen dat je zelf ook fel terug gaat doen (erg moeilijk sinds ik weer zwanger ben, heb ook heel snel de neiging met hem mee te gaan huilen).

Het sprongetje waar meneer mee bezig is, vind ik een erg vermoeiend sprongetje. Het is nu een paar weken aan de gang. Maar de ene dag is erg vermoeiend en de andere dag is het een vrolijk en gezellig bengeltje. Toch hoop ik dat het sprongetje weer snel voorbij is.

Jullie ook veel sterkte met de dwarse kindjes!

Groetjes, Wendy

6. chantal1984

Gelukkig, ik ben niet de enigste hahaha :D

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier nog zo eentje! Ik ken haar soms haast niet meer terug.Ze is nu 15 maanden en ontzettend aan het uitproberen. boos als iets niet mag of niet lukt, eten express op de grond gooien en dan kijken naar mij. Drinken en eten weigeren als we het aanbieden. Veel aandacht vragen door huilen of ook wel een zogenaamd beginnend huiltje. Op de bank willen zitten bij mama, en dan meteen weer weg, en dan ohnee weer terug op de bank en weer weg willen en ohnee maar weer teug. heel de dag achter me aan lopen. Huilen als ik wegloop. Pfffft vermoeiend. Sprongetje?
    Maarja...soms moet ik dan ook wel weer vreselijk lachen om haar capriolen hoor.

8. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ik snap precies wat jullie bedoelen, en als hij zijn zin niet krijgt, ja ja, net als bij jullie: ALLES krijgt een gooi :confused:

9. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hahahaha heel herkenbaar.
    mijn mannen leven zich vooral uit op elkaar....

peuterpuberteit noemen ze het, mijn oudste dochter is bijna 15 nou dat is pas puberteit.
    ben ik blij dat het bij mijn mannen zich beperkt door ondeugend te zijn hahahah

10. chantal1984

Dat is ook zooooo herkenbaar, vooral dat op de bank willen en dan weer niet en als je hem dan op de grond zet, auch dan word het brullen ....

Maar ik moet er ook wel eens om lachen hoor maa niet iedere dag,
    Hij is nu ook weer bezig, arme poezen, word hier mishandeld hihihihi ga er gelijk naar toe !

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Hier nog niet, komt vast nog wel

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hahaha ja ikzeg weleens tegen Jeroen dat Dano zijn bui heeft dat ie alles doet wat niet mag

ik zeg nee dat mag niet hij draait zich vervolgens om, en lijkt ergens anders naartoe te gaan dan draait ie zich gauw weer om en gaat weer donderstenen. DVD rek omtrekken, met zijn vrachtwagen tegen de televisie rammen. etc

pffff maargoed nu is het zaak om consequent te blijven denk ik. moeilijk hoor

Share This Page